Мейманханалық қызметтерді жетілдіруде интернет маркетингінің құралдарын қолданудың негізгі бағыттары


Просмотры: 38 / Загрузок PDF: 57

Авторы

  • А.Т. Омурзаков

Ключевые слова:

қонақ үй кәсіпорны, ілгерілету, маркетинг, біріктірілген маркетингтік коммуникациялар, интернет-маркетинг, интернет-маркетингтің құралдары, интернет-маркетинг жүйесі.

Аннотация

Бұл мақалада Қазіргі жағдайда, интернеттің қарқынды дамуына байланысты, мейманхана
кәсіпорындары үшін маркетинг қызметінде интернет-маркетинг құралдарын қолдану бірінші орында тұр.
Осыған байланысты, бұл мақалада нарықта мейманхана қызметінің тиімді ілгерілеуін қамтамасыз ететін
интернет-маркетингтің кешенді жүйесін дамытудың ең маңызды, негізгі бағыттарын анықтау мақсаты
қойылған.
Мақалада қонақ үй кәсіпорындаорының біріктірілген маркетингтік коммуникацияның ажырамас бөлігі
ретінде интернет-маркетингтің кешенді жүйесінің мәні мен өзіндік ерекшеліктері анықталған. Жүргізілген
талдаудың негізінде қонақ үй кәсіпорындарының маркетингтік қызметінде интернет-маркетингтің тиімді
кешенді жүйесін қалыптастыру бойынша ең маңызды бағыттар анықталды.
Жұмыстың теориялық құндылығы қонақ үй кәсіпорындарындағы интернет-маркетингтің тиімді кешенді
жүйесінің негізгі ерекшеліктері анықталғандығынан көрінеді. Тәжірибелік құндылығы осы мақалада берілген
ұсыныстарды отандық қонақ үйлерде қолдану мүмкіндігіне негізделген.

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.

Загрузки

Опубликован

2023-01-19

Как цитировать

Омурзаков, А. . (2023). Мейманханалық қызметтерді жетілдіруде интернет маркетингінің құралдарын қолданудың негізгі бағыттары. ЭКОНОМИЧЕСКАЯ СЕРИЯ ВЕСТНИКА ЕВРАЗИЙСКОГО НАЦИОНАЛЬНОГО УНИВЕРСИТЕТА ИМЕНИ Л.Н. ГУМИЛЕВА, (1), 139–146. извлечено от https://bulecon.enu.kz/index.php/main/article/view/171

Выпуск

Раздел

Статьи