Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі басқару психологиясының теориялық және әдістемелік негіздері
Қаралымдар: 25 / PDF жүктеулері: 9
DOI:
https://doi.org/10.32523/2789-4320-2024-4-275-283Кілт сөздер:
теориялық және әдістемелік негіздері, мейрамхана және қонақ үй бизнесі, мотивация, қызметкерлер, көшбасшылық, өнімділік, тиімділікАңдатпа
Бұл мақалада мейрамхана және қонақ үй бизнесі контексінде басқару психологиясының теориялық және әдістемелік негіздері қарастырылады. Қызметкерлерді ынталандыру, көшбасшылық және эмоционалдық интеллект сияқты аспектілерге ерекше назар аударылады. Мақалада Маслоу мен Герцбергтің мотивация теорияларын қоса алғанда, негізгі психологиялық модельдерге талдау, сондай-ақ олардың команда жұмысын жақсарту және тұтынушылардың
қанағаттануын арттыру үшін практикалық қолдану қарастырылған. Қызметкерлердің мінезқұлқын бағалау әдістерін қолдану, оқыту және ынталандыру бағдарламаларын енгізу сияқты персоналды басқарудың әдістемелік тәсілдері зерттеледі. Әртүрлі көшбасшылық стильдерді және олардың өнімділікке әсерін, сондай-ақ оларды қонақжайлылық индустриясында қалай бейімдеуге болатынын талқылайды. Мақалада бәсекеге қабілеттілікті арттыру және жағымды жұмыс ортасын құру үшін психологиялық тәсілдерді қолданудың маңыздылығы көрсетілген.
Downloads
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2024 Р. Исмаилова, А. Амандосов, С. Кузекбаева , А. Калабаев

Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-Коммерциялық емес 4.0 халықаралық лицензиясы.