Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі басқару психологиясының теориялық және әдістемелік негіздері


Қаралымдар: 25 / PDF жүктеулері: 9

Авторлар

  • Р. Исмаилова Алматы технологиялық университеті
  • А. Амандосов Алматы технологиялық университеті
  • С. Кузекбаева Алматы технологиялық университеті
  • А. Калабаев Алматы технологиялық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2789-4320-2024-4-275-283

Кілт сөздер:

теориялық және әдістемелік негіздері, мейрамхана және қонақ үй бизнесі, мотивация, қызметкерлер, көшбасшылық, өнімділік, тиімділік

Аңдатпа

Бұл мақалада мейрамхана және қонақ үй бизнесі контексінде басқару психологиясының теориялық және әдістемелік негіздері қарастырылады. Қызметкерлерді ынталандыру, көшбасшылық және эмоционалдық интеллект сияқты аспектілерге ерекше назар аударылады. Мақалада Маслоу мен Герцбергтің мотивация теорияларын қоса алғанда, негізгі психологиялық модельдерге талдау, сондай-ақ олардың команда жұмысын жақсарту және тұтынушылардың
қанағаттануын арттыру үшін практикалық қолдану қарастырылған. Қызметкерлердің мінезқұлқын бағалау әдістерін қолдану, оқыту және ынталандыру бағдарламаларын енгізу сияқты персоналды басқарудың әдістемелік тәсілдері зерттеледі. Әртүрлі көшбасшылық стильдерді және олардың өнімділікке әсерін, сондай-ақ оларды қонақжайлылық индустриясында қалай бейімдеуге болатынын талқылайды. Мақалада бәсекеге қабілеттілікті арттыру және жағымды жұмыс ортасын құру үшін психологиялық тәсілдерді қолданудың маңыздылығы көрсетілген.

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-12-31

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Исмаилова, Р., Амандосов, А., Кузекбаева , С., & Калабаев, А. (2024). Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі басқару психологиясының теориялық және әдістемелік негіздері. Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысының экономикалық сериясы, (4), 275–283. https://doi.org/10.32523/2789-4320-2024-4-275-283

Журналдың саны

Бөлім

Статьи