Қазақстандағы электрондық коммерция саласындағы логистикалық бизнесті әртараптандыру: тежеуші факторларды талдау
Қаралымдар: 55 / PDF жүктеулері: 153
Кілт сөздер:
электрондық коммерция, e-commerce, логистикалық провайдерлер, электрондық ком- мерциядағы логистикалық провайдер, логистикалық бизнесті әртараптандыру, электрондық коммер- ция логистикасы.Аңдатпа
Осы зерттеудің мақсаты логистикалық компаниялар электрондық коммерция шең-
берінде сауда агенттері ретінде әрекет ететін тауар қозғалысының баламалы моделін Қазақстанда бейім-
деу үшін себептер мен тежеуші факторларды анықтау болып табылады.
Зерттеу барысында сапалы әдістер қолданылды: жартылай стандартты (фокусталған) жеке сұхбат
(semi-formal interview). Электрондық коммерция шеңберінде тауар қозғалысының баламалы моделі қазақстандық логисти-
калық компаниялардың ерекшелігі және осы модельдің Қазақстан реалиясында бейімделу және жұмыс
істеу шарттары тұрғысынан қарастырылған. Қазақстандағы электрондық коммерция саласындағы логи-
стикалық компаниялардың қызметін әртараптандыру үшін негізгі тежеуші факторлар анықталды.