Қазақстандағы электрондық коммерция саласындағы логистикалық бизнесті әртараптандыру: тежеуші факторларды талдау


Қаралымдар: 48 / PDF жүктеулері: 119

Авторлар

  • З. Ахметова Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті
  • А. Жамешова Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

Кілт сөздер:

электрондық коммерция, e-commerce, логистикалық провайдерлер, электрондық ком- мерциядағы логистикалық провайдер, логистикалық бизнесті әртараптандыру, электрондық коммер- ция логистикасы.

Аңдатпа

Осы зерттеудің мақсаты логистикалық компаниялар электрондық коммерция шең-
берінде сауда агенттері ретінде әрекет ететін тауар қозғалысының баламалы моделін Қазақстанда бейім-
деу үшін себептер мен тежеуші факторларды анықтау болып табылады.
Зерттеу барысында сапалы әдістер қолданылды: жартылай стандартты (фокусталған) жеке сұхбат
(semi-formal interview). Электрондық коммерция шеңберінде тауар қозғалысының баламалы моделі қазақстандық логисти-
калық компаниялардың ерекшелігі және осы модельдің Қазақстан реалиясында бейімделу және жұмыс
істеу шарттары тұрғысынан қарастырылған. Қазақстандағы электрондық коммерция саласындағы логи-
стикалық компаниялардың қызметін әртараптандыру үшін негізгі тежеуші факторлар анықталды.

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2021-12-30

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Ахметова, З., & Жамешова, А. (2021). Қазақстандағы электрондық коммерция саласындағы логистикалық бизнесті әртараптандыру: тежеуші факторларды талдау. Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысының экономикалық сериясы, (4), 40–54. Retrieved from https://bulecon.enu.kz/index.php/main/article/view/225

Журналдың саны

Бөлім

Статьи