Құндылықтарды бірлесіп құру теориясының мысалында әлеуметтік медиа маркетингтік зерттеулердің теориялық негіздері


Қаралымдар: 86 / PDF жүктеулері: 376

Авторлар

  • Д. Садык
  • Диван М.З. Ислам

DOI:

https://doi.org/10.32523/2079-620X-2021-2-112-127

Кілт сөздер:

әлеуметтік желілер, әлеуметтік медиа, әлеуметтік медианың анықтамасы, әлеуметтік медиа теориясы, құндылықты бірлесіп құру теориясы, маркетингтік зерттеулер.

Аңдатпа

Соңғы жиырма жыл ішінде әлеуметтік медианың айтарлықтай өсуі мен дамуы зерт-
теушілер арасында маркетинг теориясы мен практикасын одан әрі дамытуға үлкен қызығушылық ту-
дырды. Бірақ көптеген зерттеулерге қарамастан, әлеуметтік медиа маркетингтік зерттеулердің жүйелі
теориялық платформасы әлі анықталмаған. Тіпті әлеуметтік медиа және әлеуметтік желілер терминдері
бірінің орнына бірі қолданылады. Бұл зерттеуде әлеуметтік медианың тарихи бастаулары мен марке-
тингтік зерттеулерде қолданылатын теориялар талданады, әлеуметтік медианың анықтамасы нақты-
ланады, маркетингтік зерттеулерде қолданылатын қолданыстағы теориялардың әлеуметтік медиа кон-
текстінде классификациясы ұсынылады және маркетингтің тиімділігін арттыру мақсатында әлеуметтік
медианың жүйелі маркетингтік теориясын құру қажеттілігі зерттеу мен практика негізінде көрсетілген.

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-01-27

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Садык D. ., & Ислам D. M. (2023). Құндылықтарды бірлесіп құру теориясының мысалында әлеуметтік медиа маркетингтік зерттеулердің теориялық негіздері. Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысының экономикалық сериясы, (2), 112–127. https://doi.org/10.32523/2079-620X-2021-2-112-127

Журналдың саны

Бөлім

Статьи