Құндылықтарды бірлесіп құру теориясының мысалында әлеуметтік медиа маркетингтік зерттеулердің теориялық негіздері
Қаралымдар: 86 / PDF жүктеулері: 376
DOI:
https://doi.org/10.32523/2079-620X-2021-2-112-127Кілт сөздер:
әлеуметтік желілер, әлеуметтік медиа, әлеуметтік медианың анықтамасы, әлеуметтік медиа теориясы, құндылықты бірлесіп құру теориясы, маркетингтік зерттеулер.Аңдатпа
Соңғы жиырма жыл ішінде әлеуметтік медианың айтарлықтай өсуі мен дамуы зерт-
теушілер арасында маркетинг теориясы мен практикасын одан әрі дамытуға үлкен қызығушылық ту-
дырды. Бірақ көптеген зерттеулерге қарамастан, әлеуметтік медиа маркетингтік зерттеулердің жүйелі
теориялық платформасы әлі анықталмаған. Тіпті әлеуметтік медиа және әлеуметтік желілер терминдері
бірінің орнына бірі қолданылады. Бұл зерттеуде әлеуметтік медианың тарихи бастаулары мен марке-
тингтік зерттеулерде қолданылатын теориялар талданады, әлеуметтік медианың анықтамасы нақты-
ланады, маркетингтік зерттеулерде қолданылатын қолданыстағы теориялардың әлеуметтік медиа кон-
текстінде классификациясы ұсынылады және маркетингтің тиімділігін арттыру мақсатында әлеуметтік
медианың жүйелі маркетингтік теориясын құру қажеттілігі зерттеу мен практика негізінде көрсетілген.
Downloads
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2023 Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысының экономикалық сериясы
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-Коммерциялық емес 4.0 халықаралық лицензиясы.