Ресторан бизнесінің интеграциялық маркетингтік коммуникациялық зерттеулерінің эволюциясы
Қаралымдар: 61 / PDF жүктеулері: 61
Кілт сөздер:
біріктірілген маркетингтік коммуникациялар, модельдер, мейрамхана бизнесі, түсініктер, нарық, жарнама, маркетингАңдатпа
Мақалада біріктірілген маркетингтік коммуникациялардың теориялық модельдері-
не және олардың мейрамхана секторындағы даму эволюциясына талдау жасалады. Модельдерді
талдау нәтижесінде теоретиктер классификация критерийлеріне байланысты әртүрлі тәсілдерді
қолданатындығы анықталды. Моделдерді зерделеу бірінші кезеңде категориялық аппаратты қалып-
тастыруға баса назар аударылғанын көрсетті, екіші кезең маркетингтік коммуникацияны ішкі және
сыртқы болып бөлуге байланысты. Пікірлердің шоғырлануы үшін сатыда барлық мүдделі тараптар-
мен байланыс орнатудың қажеттілігін көрсететін модельдер жасалатынын анықтады. Интеграция-
ланған маркетингтік коммуникациялық модельдерді талдау және олардың негізгі бағыттары мен
ерекшеліктерін анықтау негізінде олардың даму кезеңдерін көрсететін бірқатар жеке модельдер
құрылды. Ұсынылған модельдердің кең ауқымына қарамастан, барлық коммуникацияларды өзара
байланыстырып, оларды бір мақсатпен немесе ортақ құндылықтармен біріктіру маңызды және қа-
жет болып қала береді.