Тұтынушылардың қаптаманы физикалық ашуда өнімге үйреншікті қарым-қатынасын қабылдау әсері


Қаралымдар: 37 / PDF жүктеулері: 40

Авторлар

  • Д. Джанг
  • Э. Боговиева

Кілт сөздер:

шынайы таным, қаптаманы нақты ашу, ойда қабылданған таныстық, тауарды сынау, тұтынушылар мінез-құлқы.

Аңдатпа

Тамақ өнімдерінің дәмін тату сынағы дәстүрлі қазақстандық нарықта шешім қа-
былдауға ықпал ететін кең таралған әдіс болып табылады. Оған қарамастан бұған дейін мұндай
сынақты тиімді жүргізу жолдарына аз көңіл бөлінетін. Осылайша, аталмыш зерттеуде тамақ өнім-
дерінің дәмін тату кезінде қаптаманы нақты ашу барысындағы мінез-құлықтың ұсынылатын тауар-
ды қабылдауды жеңілдететіндігі қарастырылады. Шынайы таным теориясына сүйене отырып адам
санасы абстрактты ұғымды дене қозғалысы ретінде қабылдайды. Оған қоса, өзінің тура және нақты
сипаттамаларына байланысты дене қозғалысы және одан кейінгі сенсомоторлық әсерленушілік
адам санасымен абстрактылы тұжырымдаманы түсіну үшін қолданылады. Сондықтан тауар қап-
тамасын нақты ашу адамдар ұсынып отырған тауарды таныс деп қабылдауға итермелейтін психо-
логиялық жақындықты (кем дегенде - уақытша) қамтамасыз етеді деген гипотезаны алға тартып
отырмыз. Аталмыш гитопезаны тексеру мақсатында эксперименталды зерттеуге екі топқа бөліген –
қаптаманы нақты ашқан және тауарды визуалды түрде бағалаған (екінші топ бақылау тобы болған)
жүз қырық бес бакалавр студенті қатысты. Дисперсиялық анализ қорытындысы бойынша шоколад
қаптамасын нақты ашқан зерттелушілер психологиялық дистанцияның азаюына байланысты тауар-
мен жақынырақ таныстығын сезінді. Алынған қорытындылар бойынша өнімнің дәмін тату кезінде
тауармен танысу сияқты жағымды қабылдауды күшейтуге ұмтылатын қазақстандық маркетолог-
тарға пайдалы анықтама және практикалық ұсыныс болып табылады.

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-01-27

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Джанг J., & Боговиева E. . (2023). Тұтынушылардың қаптаманы физикалық ашуда өнімге үйреншікті қарым-қатынасын қабылдау әсері. Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысының экономикалық сериясы, (2), 51–60. Retrieved from https://bulecon.enu.kz/index.php/main/article/view/385

Журналдың саны

Бөлім

Статьи