Қонақ үй қызметінің инновациялық сапа басқару әдістері


Қаралымдар: 49 / PDF жүктеулері: 55

Авторлар

  • Д.М. Сабиров
  • М.Р. Смыкова

Кілт сөздер:

инновациялық әдістер, сапа, басқару, модельдер, қонақ үй қызметі, алты сигма, менеджмент.

Аңдатпа

Қонақ үй қызметтерінің сапасын басқару әдістерін талдау нәтижесінде алты
сигмалық инновациялық әдіс талданды. Әдістің жаңашылдығы - бұл бір жағынан, белгілі бір
сапа стандартының симбиозы болса, екінші жағынан, қонақ үйге сапа параметрлерін минималды
шығындармен жақсартуға мүмкіндік береді. Бұл мақаланың мақсаты - инновациялық «алты сигма»
әдіснамасын қонақ үй кәсіпорындарының қызметіне бейімдеу. Зерттеу нәтижелері инновациялық
«алты сигма» әдісі, әдіснамасының үш негізгі бағыттың өзара байланысы болып табылатындығын
көрсетті: қызмет көрсетуді басқару, қызметтер сапасын жақсарту және жаңа қызметтерді жобалау.
Әдістеме, сонымен қатар, тиімді, сапалық үлгіні құруға бағытталған әртүрлі әрекеттерді кезең-
кезеңімен қолдану процесінде көрінетіндігі жүйеленген. Сапа менеджменті жүйесін бағалау
кезеңдері логикалық құрылымдалған және келесі бағыттардың тізбегін қамтамасыз етеді: DMAIC
әдісі қолданылады, ол қонақ үй бизнесіне бейімделген, сонымен қатар, оның ерекшеліктерін ескере
отырып құрылымдалған. Бұл әдіс қонақ үй қызметін жоспарлауды, талдауды, бақылауды және
сапаны басқаруды ғана емес, сонымен қатар қонақ үй қызметтерін көрсетудегі кемшіліктер мен
кемшіліктерді азайтуға мүмкіндік береді

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-01-27

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Сабиров, Д., & Смыкова, М. (2023). Қонақ үй қызметінің инновациялық сапа басқару әдістері. Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысының экономикалық сериясы, (2), 99–107. Retrieved from https://bulecon.enu.kz/index.php/main/article/view/395

Журналдың саны

Бөлім

Статьи