«Дестинациялық брендинг» ұғымын анықтаудағы ғылыми көзқарастар


Қаралымдар: 50 / PDF жүктеулері: 92

Авторлар

  • Ж.Е. Тұрғамбеков
  • Р.Е Агыбетова

DOI:

https://doi.org/10.32523/2079-620X-2020-4-203-214

Кілт сөздер:

дестинация, бренд, дестинациялық брендинг, брендті жылжыту, туристік сұраныс, маркетинг.

Аңдатпа

Бүгінгі күні бренд ұғымы тауарлар мен қызметтерге ғана қатысты емес, аумаққа байланысты жүргізілуі кеңінен қолданылуда және туризмді дамытудағы үздік тәжірибелер қатарында тұр.
Экономика, география, маркетинг және туризм мамандарының ғылыми талдауларына сәйкес, дестинация брендингіне әртүрлі сипаттамалар беріледі. Сәйкесінше, дестинация брендін қалыптастырудағы
қызметте қандай бағытты басшылыққа алған тиімді нәтижелер беретіні зерттеуді талап етеді. Шетелдік,
отандық ғылыми әдебиеттердегі дестинациялық брендинг ұғымының қалыптасуындағы көзқарастарды
зерттеу нәтижесінде «эволюциялық-географиялық», «экономикаға бағытталған басқарушылық», «ұсынысқа бағытталған маркетингтік» және «сұранысқа бағытталған туристік» көзқарастар айқындалды
және талдау жасалды. Сонымен қатар, дестинацияның брендинг стратегиясына сай нарықта жылжуындағы маңызды ойыншылар анықталып, сатылы жүргізілу үлгілері мақалада көрініс тапты.

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-02-02

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Тұрғамбеков Z. ., & Агыбетова R. . (2023). «Дестинациялық брендинг» ұғымын анықтаудағы ғылыми көзқарастар. Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысының экономикалық сериясы, (4), 203–214. https://doi.org/10.32523/2079-620X-2020-4-203-214

Журналдың саны

Бөлім

Статьи