Трансферттік баға қалыптаудың қазіргі тренденциялары: қиындықтар мен болашағы.


Қаралымдар: 36 / PDF жүктеулері: 18

Авторлар

  • А. Нургалиева Нархоз университеті
  • С. Климова Нархоз Университеті
  • Н. Аманкелді Каспий қоғамдық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2789-4320-2024-3-21-38

Кілт сөздер:

трансферттік баға, тиімді менеджмент, нәтижелік пайда әдісі, бизнес ортасы

Аңдатпа

Жаһандық деңгейде көбірек компаниялар жұмыс істейтін қазіргі жаһандық экономикалық жағдайда трансферттік бағалар компанияның табыстылығын тиімді басқарудың және бақылаудың маңызды құралына айналуда. Трансферттік баға белгілеу – бұл компания немесе оның аффилиирленген тұлғалары беретін немесе іштей пайдаланатын тауарлардың, қызметтердің және зияткерлік меншіктің бағасын анықтау процесі. Негізгі зерттеу әдістері әдебиеттік талдау, компаниялардағы трансферттік баға мәселесінің дамуының қазіргі тенденцияларын көрсететін мәліметтерді эмпирикалық және салыстырмалы талдау болып табылады. Жүргізілген талдау жаһандану және компанияларды орталықтандыру нәтижесінде трансферттік баға белгілеудің өсу үрдісін көрсетті. Қазақстандағы трансферттік бағаларды дамыту заңнамалық және ЭЫДҰ тәжірибесін енгізу саласындағы айқын өсу және жақсарту тенденцияларына ие. Ұсынылған ұсынымдар қазіргі кезеңде Қазақстанда трансферттік бағаның дамуын айтарлықтай күшейте алады.

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-09-26

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Нургалиева, А., Климова, С., & Аманкелді, Н. (2024). Трансферттік баға қалыптаудың қазіргі тренденциялары: қиындықтар мен болашағы. Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысының экономикалық сериясы, (3), 21–38. https://doi.org/10.32523/2789-4320-2024-3-21-38

Журналдың саны

Бөлім

Статьи