Адами капиталды қалыптастыру саласында мемлекеттік басқаруда қолданылатын көрсеткіштер арасындағы корреляцияның таңдамалы аспектілері
Қаралымдар: 117 / PDF жүктеулері: 50
DOI:
https://doi.org/10.32523/2789-4320-2024-2-158-168Кілт сөздер:
балаларға қосымша білім беру; ұлттық бірыңғай тестілеу; корреляциялық байланыс; адами потенциалАңдатпа
Әлемдік экономикада адами капиталдың рөлі артып келеді. Білім беру жүйесі жоғары сапалы адами капиталды қалыптастыруға маңызды үлес қосуда. Қазақстанда жоғары білім мен ғылымды дамытудың 2023-2029 жылдарға арналған тұжырымдамасы, «Жайлы мектеп» ұлттық жобасы жүзеге асырылуда, балаларға қосымша білім беру жүйесі және ұлттық бірыңғай тестілеу жүйесі әзірленуде. жоғары білім алудың өзіндік кілті.
Балалардың қосымша білім беру жүйесіне тартылуы көптеген басқа факторлармен қатар талапкерлердің ұлттық бірыңғай тестілеуде көрсеткен нәтижелеріне әсер етеді деп ойлаймыз.
Зерттеудің мақсаты – балалардың қосымша білім берумен қамтылу деңгейі мен ұлттық бірыңғай тестілеу нәтижелерінің арасында байланыс бар-жоғын анықтау. Зерттеудің өзіндік ерекшелігі мәселенің тұжырымдалуында және тәжірибеде алғаш рет мұндай корреляцияның бар-жоғы тексерілді, егер бар болса, онда бұл корреляцияның ерекшеліктері қандай.
Зерттеу объектісі – Қазақстан Республикасы. Зерттеу процесінде ғылыми, логикалық және аналитикалық тәсілдер, статистикалық, салыстырмалы, аналитикалық зерттеу әдістері қолданылды.
Зерттеу нәтижелері Қазақстанның кейбір аймақтарында балалардың қосымша біліммен қамтылу деңгейінің көрсеткіштері мен ұлттық бірыңғай тестілеу нәтижелерінің арасында тікелей күшті байланыс бар деген қорытынды жасауға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, корреляция коэффициентіне сүйене отырып, мұндай қатынасты анықтаушы ретінде сипаттауға болады. Бұл тұжырымдар балаларға қосымша білім берудің жекелеген аспектілерін одан әрі тереңдетіп зерттеуді жаңартады.
Downloads
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2024 А.К. Абдуллаханов, Г.Н. Сансызбаева
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-Коммерциялық емес 4.0 халықаралық лицензиясы.