«Ұлытау» табиғи паркінің туристік брендін қалыптастырудың негізгі аспектілері


Қаралымдар: 109 / PDF жүктеулері: 65

Авторлар

  • Д. Сейдуалин Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • А. Муканов Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • А. Омарова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті https://orcid.org/0000-0003-2747-0910

DOI:

https://doi.org/10.32523/2789-4320-2025-1-214-238

Кілт сөздер:

аумақтық брендинг, Ұлытау, экологиялық туризм, тарихи мұра, мәдени тәжірибе, мүдделі тараптар, өзара әрекеттесу

Аңдатпа

Мақала Қазақстанның орталық бөлігінде орналасқан «Ұлытау» мемлекеттік ұлттық табиғи паркінің брендингінің негізгі аспектілерін анықтауға бағытталған зерттеу болып табылады. Жұмыстың негізгі мақсаты – туристерді тартуға ғана емес, сонымен қатар аймақтың тұрақты дамуына, сондай-ақ оның табиғи және мәдени мұрасын сақтауға ықпал ететін брендингтің негізгі аспектілерін анықтау.

Авторлар өңірдің бай тарихы мен мәдениетін ескеру, экотуризмді дамыту және жергілікті тұрғындар, бизнес және туризм мамандары арасындағы салааралық ынтымақтастықты нығайту қажеттілігіне баса назар аударады. Сондай-ақ мақалада парктің шынайылығы мен танылуын арттыратын стратегиялық шешім ретінде этно-ауылды басқару моделін пайдалана отырып, Ұлытау табиғи паркін басқару мәселелері қарастырылған.

«Ұлытау» табиғи саябағының брендингін басқаруға, сондай-ақ жергілікті қоғамдастықтың мемлекеттік органдармен және кәсіпкерлік ортамен қарым-қатынасына қатысты 14 негізгі сұрақтан тұратын сұхбаттасу барысында олардың негізінде негізгі шарттар анықталды. «Ұлытау» мемлекеттік ұлттық табиғи паркінің ассоциативті молекуласы құрылды. Бұл модель негізгі көрікті жерлер мен маршруттарды бөліп көрсете отырып, саябақ нысандарының жалпы жиынтығын визуализациялауға және анықтауға мүмкіндік берді. Алынған ақпарат негізінде туристер үшін неғұрлым тартымды мүмкіндіктер туғызатын және аймақтың тұрақты дамуына ықпал ететін сайттарды тақырыптық маршруттар мен ұсыныстарға біріктіріп, туризмнің әртүрлі түрлерін ілгерілету стратегияларын әзірлеуге болады.

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2025-03-31

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Сейдуалин, Д., Муканов, А., & Омарова, А. (2025). «Ұлытау» табиғи паркінің туристік брендін қалыптастырудың негізгі аспектілері. Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысының экономикалық сериясы, (1), 214–238. https://doi.org/10.32523/2789-4320-2025-1-214-238

Журналдың саны

Бөлім

Статьи