Цифрлық трансформациядағы білім беру: экономиканың дамуындағы мүмкіндіктер мен қиындықтар


Қаралымдар: 39 / PDF жүктеулері: 18

Авторлар

  • Р. Карлибаева Ташкент мемлекеттік экономика университеті
  • Г. Карлибаева Ташкент мемлекеттік экономика университеті image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.32523/2789-4320-2024-4-58-76

Кілт сөздер:

цифрлық білім, жасанды интеллект, ChatGPT, артықшылықтар, қиындықтар, өсу экономикасы, студенттердің мотивациясы, жалпы академиялық үлгерім, технология арқылы білім беруді өзгерту

Аңдатпа

Соңғы уақытта жалған түсініктердің көбеюі орын алып отыр. Бұл салада OpenAI алғашқылардың бірі ретінде аталып, зерттеле бастады. ChatGPT диалекті шоуы қалыпты диалектілерді өңдеу мүмкіндіктерінің арқасында көбірек назарға алынды. Бұл инновацияның, әсіресе дамушы елдерде оқытуды жаңарту әлеуеті, оның күтілетін әсерін жан-жақты зерттеуді талап етеді. Зерттеудің негізгі мақсаты - OpenAI-ге, әсіресе ChatGPT-ге дамушы елдердің білімдік
ортасына байланысты кешенді бағалауды жүргізу. Жазбаларды тексерудің негізгі стратегиясын
пайдалана отырып, бұл ой саралауы ChatGPT-тің қызықты тұстарын қарастырады, оның бейімделу мен дербестікке жету мүмкіндігін, басқа басымдықтардың ішінен жоғары сапалы үйрену мен диалектілік ұсыныстарды ұйымдастыруды қолдайды. Сол сияқты мақалада осы инновацияға қатысты қызығушылықтар мен кемшіліктердің толық сараптамасы жасалады. Оның мақсаты - ChatGPT-тің кешенді бағалауымен жеткен әлеуетті ықпалдылық арқылы дамушы елдердің білім кеңістігіне деген түсінігімізді арттыру.

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-12-31

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Карлибаева R., & Карлибаева G. (2024). Цифрлық трансформациядағы білім беру: экономиканың дамуындағы мүмкіндіктер мен қиындықтар. Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысының экономикалық сериясы, (4), 58–76. https://doi.org/10.32523/2789-4320-2024-4-58-76

Журналдың саны

Бөлім

Статьи