Жоғары технологиялық машина жасау өнімдерінің бәсекеге қабілеттілігін анықтаудың экономикалық модельдері
Қаралымдар: 120 / PDF жүктеулері: 211
Кілт сөздер:
бәсекеге қабілеттілік, оқиғалар маркетингі, инновация, ғылымды қажетсінетін өнім, инновациялық басқару, ғылымды қажетсінетін машина жасау өнімі, өнімді экспорттауАңдатпа
Жаһандық бәсекелестік, өсудің жоғары қарқыны және Қазақстанның ұлттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету жағдайларында өнеркәсіптік кәсіпорындардың даму стратегиясы ғылымды қажетсінетін өнім өндірісін оның бәсекеге қабілеттілігін бағалау негізінде инновациялық басқаруға бағытталған.
Демек, топ-менеджерлердің тәжірибесі олардың тарапынан кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету мақсатында ғылымды қажетсінетін өнімдерді өндіруде зерттеулерді зерттеуге және жүргізуге
ерекше назар аударылатындығын көрсетеді.
Әр түрлі экономикалық модельдерді қолдану тұрғысынан өндірістік циклдің сипаттамасы менеджерге тек тиімді байланыс негізінде жоғары технологиялық машина жасау өнімдерін өндіруде оңтайлы
басқару шешімдерін қабылдауға мүмкіндік береді.
Ғылыми мақаланың гипотезасы цифрлық экономика жағдайында жоғары технологиялық өнімдердің
бәсекеге қабілеттілігін анықтайтын анықтамалар толық және сенімді ақпаратқа негізделген маркетингтік
құралдарды ескере отырып, оларды бағалау әдістерін зерттеуді қажет етеді деген тұжырым.
Сондықтан мақалада жоғары технологиялық өнімдердің бәсекеге қабілеттілігін анықтау үшін оқиғалар маркетингінің маңыздылық факторларын анықтауды және жоғары технологиялық өнімдердің бәсекеге қабілеттілігін бағалау әдістемесіне - нақты және сенімді ақпаратты пайдалануға негізделген "оқиғалар маркетингінің маңыздылығы" индикаторын енгізуді ескере отырып, кешенді индикаторды қолдану
ұсынылады.