Қазақстанда электрондық коммерцияны дамытудың негізгі бағыттары
Қаралымдар: 17 / PDF жүктеулері: 8
DOI:
https://doi.org/10.32523/2789-4320-2025-3-69-82Кілт сөздер:
электрондық коммерция, маркетплейстер, салық аударымдары, цифрлық сауда, логистикалық интеграция, институционалдық реттеуАңдатпа
Бұл зерттеу экономиканың цифрлық трансформациясы жағдайында Қазақстан Республикасында электрондық коммерцияны дамыту бағыттарын талдауға арналған. Жұмыстың мақсаты – электрондық коммерцияның қазіргі жағдайы мен болашағын анықтайтын құрылымдық және институционалдық факторларды анықтау, сондай-ақ ұлттық тенденцияларды халықаралық тәжірибемен салыстыру. Мақаланың ғылыми маңыздылығы цифрлық сауданың негізгі бағыттарын жүйелеу мен түсіндіруге, ал тәжірибелік маңыздылығы цифрландыру саласындағы стратегиялық шешімдерді әзірлеу үшін нәтижелерді қолдану мүмкіндіктерімен байланысты. Зерттеу әдістемесі ғылыми әдебиеттерді контент-талдауға, 2020-2024 жылдардағы статистикалық деректерге, салыстырмалы және құрылымдық-функционалдық тәсілдерге негізделген. Жұмыс барысында электрондық коммерцияны дамытудың жеті негізгі бағыты айқындалған, олардың қатарына платформалық модельді, сервистік әртараптандыруды, логистикалық интеграцияны, институционалдық реттеуді және цифрлық талдауды жатқызуға болады. Мақаланың гипотезасы сектор трансформациясының жүйелік сипаты және платформаға байланысты тәуекелдер арқылы расталды. Алынған нәтижелер тұрақты цифрлық экономиканы қалыптастыру механизмдерін тереңірек түсінуге ықпал етеді және мемлекеттік саясатты жетілдіру, шағын бизнесті қолдау мен ұлттық платформаларды дамыту үшін пайдаланылуы мүмкін. Жұмыстың үлесі оның институционалдық және технологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, электрондық коммерция нарығын кешенді пәнаралық талдаудан тұрады.
Downloads
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2025 Б. Есенгельдин, А. Абаев, A. Жансейтов

Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-Коммерциялық емес 4.0 халықаралық лицензиясы.