Қаржыландыру үлгілері және жоғары білім берудегі тиімділік дискурсы туралы


Қаралымдар: 118 / PDF жүктеулері: 134

Авторлар

  • Ж.Т. Темирханов
  • Л.М. Сембиева
  • Л.З. Бейсенова

Кілт сөздер:

білім беру саласындағы тиімділік, тиімділік аудиті, мемлекеттік аудит.

Аңдатпа

30 жылдық трансформациядан кейін Қазақстан үкіметі әртүрлі әлеуметтік-экономика-
лық және саяси факторлармен қалыптасқан өзіндік жоғары білім беру жүйесін құрды. Қазіргі уақытта
жоғары білім беру жүйесі қиын жағдайларға қарамастан тұрақты институттармен жұмыс істейді. Білім
берудегі жаһандық тенденциялар ел саясатына да әсер ететіні сөзсіз. Сонымен бірге Қазақстанның мемле-
кеттік қаржы жүйесі де бірнеше ірі реформаларға ұшырады. Мысалы, «Мемлекеттік сектордың аудиті»
немесе «Мемлекеттік аудит» термині 2015 жылы жаңа Заңмен енгізілді, ол Мемлекеттік сектор инсти-
туттарының көзқарасын толығымен өзгертті. Негізгі бағыт «қаржылық бақылау» орнына «тиімділік» деп
аталды. Осыған байланысты бұл жұмыс техникалық мақалалар мен эмпирикалық зерттеулер негізінде
дамыған елдердің жоғары біліміндегі тиімділіктің сыни өлшемдерін анықтайды. Мақалада ЭЫДҰ ел-
деріндегі білім беруді қаржыландыру модельдерінің ерекшеліктері және жоғары білім берудің тиімділі-
гін бағалау негіздері ашылады.

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-01-20

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Темирханов Z., Сембиева L. ., & Бейсенова L. (2023). Қаржыландыру үлгілері және жоғары білім берудегі тиімділік дискурсы туралы. Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысының экономикалық сериясы, (2), 221–229. Retrieved from https://bulecon.enu.kz/index.php/main/article/view/203

Журналдың саны

Бөлім

Статьи