Словакияның сыртқы саудасының дамуы және оның қалыптасуындағы шағын және орта бизнестің рөлі
Қаралымдар: 68 / PDF жүктеулері: 96
DOI:
https://doi.org/10.32523/2079-620X-2019-2-41-53Кілт сөздер:
сыртқы сауда, Словакия, шағын және орта бизнес, ЕО, инновацияларАңдатпа
Әлемдік экономикадағы болып жатқан қазіргі жаһандану үдерістері экономиканың
ашықтығына айтарлықтай әсер етеді. Словакия мен Еуроодақ елдері арасы ашық экономика болға-
нымен сыртқы саудаға өте тәуелді. Осылайша, сыртқы сауданың оңтайлы дамуы бүкіл экономика-
ның тиімді жұмыс істеуіне айтарлықтай әсер етеді. Словакияның экономикалық және сауда сая-
сатының негізгі мақсаты экономикалық көрсеткіштерді жоғарылату, оның тиімділігі мен бәсекеге
қабілеттілігін арттыру болып табылады. Бұл зерттеуде Словакияның сыртқы саудадағы шағын және
орта бизнес (ШОБ) жағдайын қарастырылған. Қазіргі кезеңде, шағын және орта бизнес - Словакия-
дағы экономикада сыртқы сауданың дамуы мен оны интернационалдандыру үшін өте маңызды.
Сондай-ақ, мақалада экспорттауды қолдаудың негізгі жолдары қарастырылған.
Downloads
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2023 Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысының экономикалық сериясы
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-Коммерциялық емес 4.0 халықаралық лицензиясы.