Қазақстандағы қазіргі жағдайдағы электрондық коммерция


Қаралымдар: 51 / PDF жүктеулері: 235

Авторлар

  • А.А. Курманалина
  • В.В. Семенихин
  • К.В Маленко

Аңдатпа

Ұлттық деңгейдегі электрондық коммерция көптеген кәсіпорындарға олардың нарықта
болуын жариялауға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, ол өзінің экономикалық қызметі мен мүмкіндіктерін
ұлттық шекарадан тыс кеңейтуге мүмкіндік береді. Интернеттің енуі мен ыңғайлылығымен көптеген интернет-тұтынушылар интернет-дүкендерге еркін жүгінеді, олар өз кезегінде әлемнің әртүрлі елдеріндегі
физикалық бәсекелестерімен оңай бәсекелеседі. Бүгінгі таңда электрондық коммерция кез-келген бизнестің тәуелсіз және тиімді саласы ретінде қабылданады және үлкен өсу мүмкіндіктеріне ие.
Мақалада бөлшек сауда дүкендерінің қызметін шектеуден туындаған сату көлемінің төмендеуіне
байланысты саудадағы кәсіпорындардың тиімділігі көрсеткіштерінің төмендеуі мәселесі қарастырылады. Автор ұсынған қазіргі жағдайда рентабельділікті сақтаудың бір тәсілі-карантин жағдайында кең таралған және іс жүзінде интернет-дүкендер құру арқылы жүзеге асырылатын электрондық коммерция.

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-01-23

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Курманалина, А. ., Семенихин, . В., & Маленко, . К. (2023). Қазақстандағы қазіргі жағдайдағы электрондық коммерция. Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысының экономикалық сериясы, (4), 128–135. Retrieved from https://bulecon.enu.kz/index.php/main/article/view/231

Журналдың саны

Бөлім

Статьи