Қазақстандағы қазіргі жағдайдағы электрондық коммерция
Қаралымдар: 58 / PDF жүктеулері: 269
Аңдатпа
Ұлттық деңгейдегі электрондық коммерция көптеген кәсіпорындарға олардың нарықта
болуын жариялауға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, ол өзінің экономикалық қызметі мен мүмкіндіктерін
ұлттық шекарадан тыс кеңейтуге мүмкіндік береді. Интернеттің енуі мен ыңғайлылығымен көптеген интернет-тұтынушылар интернет-дүкендерге еркін жүгінеді, олар өз кезегінде әлемнің әртүрлі елдеріндегі
физикалық бәсекелестерімен оңай бәсекелеседі. Бүгінгі таңда электрондық коммерция кез-келген бизнестің тәуелсіз және тиімді саласы ретінде қабылданады және үлкен өсу мүмкіндіктеріне ие.
Мақалада бөлшек сауда дүкендерінің қызметін шектеуден туындаған сату көлемінің төмендеуіне
байланысты саудадағы кәсіпорындардың тиімділігі көрсеткіштерінің төмендеуі мәселесі қарастырылады. Автор ұсынған қазіргі жағдайда рентабельділікті сақтаудың бір тәсілі-карантин жағдайында кең таралған және іс жүзінде интернет-дүкендер құру арқылы жүзеге асырылатын электрондық коммерция.