Қонақ үй кәсіпорындарындағы «барлығын қамтитын» жүйені қалдықтар тұрғысынан зерттеу
Қаралымдар: 80 / PDF жүктеулері: 115
DOI:
https://doi.org/10.32523/2079-620X-2021-3-212-224Кілт сөздер:
Барлығын қамтитын жүйе, қалдықтар, туризм, тағам қалдықтары, санасыз тұтыну, қайта пайдалану, қонақ үй бизнесі, адам басына кететін шығындар, жұмыспен қамтылу, артықшылары мен кемшіліктер, клиент қанағаттанушылығы, білікті қызметкер.Аңдатпа
Барлығын қамтитын жүйенің басты мақсаты – қонақ үйде қалу кезінде ақшалай операцияларды барынша азайту. Сипаттамалық талдау, зерттеу жұмыстарында қолданылған сандық талдау
Investigation of All-Inclusive System in Hotel Enterprises in Terms of Waste
Экономическая серия вестника ЕНУ имени Л.Н. Гумилева № 3/2021 221
ECONOMIC Series of the Bulletin of the L.N. Gumilyov ENU
әдістерінің бірі. 7 ел бойынша 23 Rixos желілік қонақ үйлерінде зерттеу жұмыстары жүргізілді. Деректер
мейрамхана мен ас үй бөлімдері менеджерлерінен қалдықтар мәселесіне байланысты жиналды. Менеджерлерге екі сұрақ қойылды: «барлығын қамтитын жүйенің артықшылықтары қандай» және «барлығын
қамтитын жүйенің кемшіліктері қандай». Деректер наурыз-сәуір айларында 2019 жылы жинақталды.
Сұхбат барысында алынған деректер талдауда қолданылды. Нәтижелер бойынша, барлығын қамтитын жүйенің клиенттердің қанағаттанушылығын арттыру және қонақ үйлердегі қалдықтарды азайтуды
қамтамасыз ететін артықшылығы бар. Зерттеу нәтижелерінен анықталған кемшіліктерді ескере отырып,
«барлығын қамтитын» жүйедегі тұтынушылар қонақ үйдің қызметтерін ес-түссіз тұтынуға бейім деп
айтуға болады, ал бұл, өз кезегінде тамақ қалдықтарының өсуіне әкеледі.
Downloads
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2023 Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысының экономикалық сериясы
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-Коммерциялық емес 4.0 халықаралық лицензиясы.