Азық-түлік бағасын реттеудің инновациялық тәсілдері
Қаралымдар: 73 / PDF жүктеулері: 133
DOI:
https://doi.org/10.32523/2079-620X-2020-4-123-131Кілт сөздер:
баға, бағаны қалыптастыру, шығындар, тауарлар, азық-түлік нарығы, мемлекеттік реттеу, баға саясаты.Аңдатпа
Ұлттық экономиканы дамытудың қазіргі жағдайында мемлекет әлеуметтік-экономикалық салаға көп көңіл бөледі, бұл сегменттелген нарықтың көп бөлігінің қатысуын анықтайды, осыған
байланысты мақала авторлары азық-түлік бағаларын реттеудің инновациялық әдістерін қолданудың
негізділігінің өзекті мәселелерін зерттеді. Тауардың қалыптасу сипаты мен сату бағасының тиімділігі
қарастырылды. Азық-түлік тауарларының бағасын қалыптастыру әдістерінің мәні ашылды. Қазақстан
Республикасындағы баға саясатына талдамалық баға берілді және азық-түлік тауарларына бағаның өсу
себептері анықталды. Мақала авторлары азық-түлік базарларындағы азық-түлік бағалары мониторингінің нәтижелерін келтірді. Шет елдердің тамақ өнімдерінің бағасын реттеу әдістері мен тетіктеріне экономикалық талдау жүргізілген. Зерттеу нәтижелері бойынша тиісті қорытындылар жасалды.
Downloads
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2023 Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысының экономикалық сериясы
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-Коммерциялық емес 4.0 халықаралық лицензиясы.