Электрондық коммерция(E-commerce): даму мүмкіндіктері мен қауіптері


Қаралымдар: 84 / PDF жүктеулері: 29

Авторлар

  • А. Рамазанов Алматы гуманитарлық - экономикалық университеті
  • М. Каримова Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2789-4320-2023-3-163-175

Кілт сөздер:

Электрондық коммерция, электрондық ақша, бизнес, коммуникация, инфрақұрылым\

Аңдатпа

Электрондық коммерцияның («e-commerce») қалыптасуын құрайтын негізгі жағдайлардың маңызы мен рөлі сипатталды. Ақпараттық технологиялар мен коммуникациялар, ең алдымен Интернеттің дамуы жаңа бизнес ортаны қалыптастырады. Шынайы коммерцияның айна бейнесі болып табылатын электрондық коммерцияның («e-commerce») қалыптасуы бар. Электрондық коммерция – бұл Интернет кеңістігінде пайда болатын нарық. Интернет кеңістігінде дәстүрлі нарыққа ұқсас, сатушылар, сатып алушылар, делдалдар; тауарлар мен қызметтерді сату және сатып алу. Электрондық коммерцияны қалыптастыру және пайдалану қарқындылығы белсенділік жай ғана маңызды белгі емес, қазіргі заманғы бизнестің жұмыс істеу парадигмасы болды. Бизнес интернет кеңістігіне көшірілді. Интернет кеңістігінде бизнестің электронды коммерция түріне көшу мотивациясы бизнесті жүргізуге, ақшаны үнемдеуге кететін шығындардың аз болуы болып табылады. Қазіргі уақытта айналыс саласы интернет-технологияларды барынша пайдалана отырып, бизнес-процестерді жүзеге асыруға мүмкіндік береді, өйткені мұнда қоғамдық ұдайы өндірістің пайдасын бөлу және айырбастау кезеңі қарастырылған. Электрондық коммерцияның мәні мен мазмұны туралы пікірлердегі айырмашылықтар анықталды. Электрондық коммерцияның мәні мен мазмұны желілік экономикада жүргізілетін операцияларды анықтайды. Әлемдік экономикада электрондық коммерцияның дамуы сипатталды. Электрондық коммерцияның қарқынды дамуын Қытайдың сауда алаңдары көрсетіп отыр деген қорытынды жасалды. Қазақстандағы электрондық коммерцияның даму әлеуетін анықтау үшін ЮНКТАД B2C электрондық коммерция Индексі пайдаланылды.

Қазақстанның электрондық коммерцияны дамытудағы бәсекелестік артықшылықтарына халықтың сауаттылығы, интернетті пайдалану жатады. Электрондық коммерцияның даму мүмкіндіктері мен қауіптері бар екені анықталды.

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-09-27

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Рамазанов, А., & Каримова, М. (2023). Электрондық коммерция(E-commerce): даму мүмкіндіктері мен қауіптері. Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысының экономикалық сериясы, (3), 163–175. https://doi.org/10.32523/2789-4320-2023-3-163-175

Журналдың саны

Бөлім

Статьи