Тұтынушыларды экотуризммен айналысуға не итермелейді?


Қаралымдар: 80 / PDF жүктеулері: 82

Авторлар

  • B. Филимонов Суррей университеті
  • А. Перкинс Борнмут университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2789-4320-2023-3-377-386

Кілт сөздер:

экотуризм, табиғат туризмі, тұрақтылық, мотивация, тұтынушылық көзқарас.

Аңдатпа

Бұл мақала тұтынушылардың экотуризммен айналысу мотивтерін қарастырады. Жаһандық экотуризм секторы кез келген басқа туристік секторға қарағанда тезірек дамып келеді, себебі адамдар қоршаған ортаға келтіретін зиян туралы көбірек ұғынуда. Сондықтан да, тұтынушылардың экотуризмнен алатын тәжірибесінің себептерін түсіну өте маңызды. Бұрын экотуристік демалысқа қатысқан адамдардан 223 сауалнаманы сараптау мен бағалау арқылы экотуристердің мотивтері мен мотивациясын анықтауға мүмкіншілік берді. Нәтижелер 21-30 жас аралығындағы жас экотуристердің дамып келе жатқан жаңа нарығын анықтады. Сонымен қоса, олардың экотуристік демалыспен қызығушылық себептері зерттелді, және экотуристік кәсіпорындарға өз кәсібін дамытуға мүмкіндік беретін ұсыныстар жасалды. Сонымен қатар, экотуристердің мотивтері анықталды және алынған нәтижелер олардың алдыңғы нәтижелермен корреляциялық ұқсастықтарын көрсетті, бұл экотуризмнің ынталандырушы және туристтердің мотивтерімен үйлесімі маңызды екенін көрсетті, әсіресе "шынайы тәжірибе алу" немесе "жаңа перспектива табу" сияқты өзін-өзі дамыту факторларына назар аудара отырып., "табиғатқа жақынырақ сезіну", "қоршаған ортамен аздап зиян келтіру арқылы танысу" және "әртүрлі мәдениеттермен өзара әрекеттесу" сияқты табиғи және мәдени атрибуттардың бар екенін көрсетті.

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-09-27

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Филимонов V., & Перкинс A. (2023). Тұтынушыларды экотуризммен айналысуға не итермелейді?. Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысының экономикалық сериясы, (3), 377–386. https://doi.org/10.32523/2789-4320-2023-3-377-386

Журналдың саны

Бөлім

Статьи