Тұтынушыларды экотуризммен айналысуға не итермелейді?
Қаралымдар: 127 / PDF жүктеулері: 131
DOI:
https://doi.org/10.32523/2789-4320-2023-3-377-386Кілт сөздер:
экотуризм, табиғат туризмі, тұрақтылық, мотивация, тұтынушылық көзқарас.Аңдатпа
Бұл мақала тұтынушылардың экотуризммен айналысу мотивтерін қарастырады. Жаһандық экотуризм секторы кез келген басқа туристік секторға қарағанда тезірек дамып келеді, себебі адамдар қоршаған ортаға келтіретін зиян туралы көбірек ұғынуда. Сондықтан да, тұтынушылардың экотуризмнен алатын тәжірибесінің себептерін түсіну өте маңызды. Бұрын экотуристік демалысқа қатысқан адамдардан 223 сауалнаманы сараптау мен бағалау арқылы экотуристердің мотивтері мен мотивациясын анықтауға мүмкіншілік берді. Нәтижелер 21-30 жас аралығындағы жас экотуристердің дамып келе жатқан жаңа нарығын анықтады. Сонымен қоса, олардың экотуристік демалыспен қызығушылық себептері зерттелді, және экотуристік кәсіпорындарға өз кәсібін дамытуға мүмкіндік беретін ұсыныстар жасалды. Сонымен қатар, экотуристердің мотивтері анықталды және алынған нәтижелер олардың алдыңғы нәтижелермен корреляциялық ұқсастықтарын көрсетті, бұл экотуризмнің ынталандырушы және туристтердің мотивтерімен үйлесімі маңызды екенін көрсетті, әсіресе "шынайы тәжірибе алу" немесе "жаңа перспектива табу" сияқты өзін-өзі дамыту факторларына назар аудара отырып., "табиғатқа жақынырақ сезіну", "қоршаған ортамен аздап зиян келтіру арқылы танысу" және "әртүрлі мәдениеттермен өзара әрекеттесу" сияқты табиғи және мәдени атрибуттардың бар екенін көрсетті.
Downloads
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2023 B. Филимонов, А. Перкинс
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-Коммерциялық емес 4.0 халықаралық лицензиясы.