Брендинг процесінде қала имиджінің қалыптасуына әсер ететін элементтердің рөлі: Түркістан қаласының мысалында
Қаралымдар: 89 / PDF жүктеулері: 89
DOI:
https://doi.org/10.32523/2789-4320-2024-1-362-380Кілт сөздер:
Брендинг, туризм, бизнес, экономика, қалалық брендинг, имидж, Түркістан.Аңдатпа
Мақалада авторлар брендинг процесінде қала имиджінің қалыптасуына әсер ететін элементтердің рөлін қарастырған.
Зерттеу жұмысының мақсаты брендинг процесінде қаланың имиджіне әсер ететін элементтерді анықтау және туризм индустриясындағы мүдделі тараптарға қаланың дамуына үлес қоса алатын ұсыныстар беру. Талдау қала брендингінің шетелдік туристердің Түркістанды қабылдауына және оған бару туралы шешіміне әсеріне бағытталған. Сонымен қатар, ол Түркістанмен байланысты туристік құндылықтарды және оның тұрғындарының қабылдауын зерттейді.
Бұл зерттеуде сауалнама жауаптарын талдау үшін SPSS 22 бағдарламасын қолданатын статистикалық және эмпирикалық әдістерді қолданды. Нәтижелерді алу үшін корреляция, регрессия және дисперсия әдістері қолданылды.
Сипаттамалық статистика Түркістан брендінің құндылығын қабылдауды нығайтуда тарихи орындардың маңызды рөл атқаратынын көрсетеді. Зерттеу сонымен қатар қаланың туристік инфрақұрылымындағы кемшіліктерді атап көрсетеді және жақсарту бойынша ұсыныстар береді.
Түркістан брендінің имиджіне әсер ететін факторлар туралы құнды ақпарат береді және қала басшыларына қаланың тартымдылығын арттыру бойынша ұсыныстар береді. Нәтижелер келушілердің тәжірибесін жақсартудың, тиімді брендинг үшін технологияны пайдаланудың, діни және мәдени мұраны көрсетудің және туристік инфрақұрылымға инвестиция салудың маңыздылығын көрсетеді.
Downloads
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2024 С. Нахипбекова, С. Ыдырыс , М. Кулбаева
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-Коммерциялық емес 4.0 халықаралық лицензиясы.