Кәсіпорынның маркетингтік практикалық қызметінде soft skills мүмкіндіктерін қолдану
Қаралымдар: 46 / PDF жүктеулері: 141
Кілт сөздер:
маркетингтік қызмет, маркетингтік бақылау, маркетингтік аудит, маркетингтің тиімділігі, маркетингтік стратегия, бәсекелестік, икемді дағдылар, қарым-қатынас дағдылары, мар- кетингтік міндеттер.Аңдатпа
Өндірістің сыртқы факторларын дамытудағы белгісіздік жағдайында кәсіпо-
рынның маркетингтік қызметінің рөлі өзекті. Бүгінгі күні кәсіпорынның кешенді әлеуметтік-техно-
логиялық ішкіқұрылымын басқару үшін пәнаралық құралдарды пайдалану маңызды. Осыған бай-
ланысты кәсіпорында адаммен қарым-қатынасты қалыптастыру мен басқарудың заманауи тәсілі
ретінде жұмсақ дағдылардың мүмкіндіктері туралы тоқталу қажет. Маркетингті дамытудың негізгі
мәселелеріне сүйене отырып, жұмсақ дағдылар оның тиімділігін арттырудың маңызды құралы деп
айтуға болады. Көптеген тауарлар мен қызметтерді алға жылжыту үшін бүгіндер түрлі салалардағы
мамандардың ынтымақтастығы қажет. Мұндай ынтымақтастық жұмсақ дағдыларды дамытуға не-
гізделген. Заманауи жағдайда маркетинг және басқару сияқты ғылыми бағыттардың айқын симбио-
зы бар. Олардың өзара әрекеті аз зерттелген. Бұл «тандемнің» нәтижелерін белсенді пайдалану қа-
жет. Егер біз СС құрылымдық элементтерін және жалпы маркетингтік мақсаттарды салыстырсақ,
олардың өзара іс-қимылының көптеген бағыттарын ажыратуға болады. Қазіргі заманғы жұмсақ
дағдыларда тіпті кәсіпорынның маркетингтік қызметімен тікелей байланысты бағыт бар. Бұл ба-
залық сату және келіссөздер жүргізу дағдыларын дамыту. Коммуникативтік дағдылар маркетингтік
қызмет қызметкерлерінің кәсіби қызметінде маңызды рөл атқарады. Маркетингтік коммуникативтік
дағдылардың жеткілікті деңгейіне ие болуы өте маңызды. Компанияның маркетингтік міндеттері
икемді дағдылардың негізгі түрлеріне енгізілсе, онда кәсіпорынның маркетингтік персоналының
практикалық қызметінде олардың қатысуын қажет ету одан да айқын болады.