Шағын және орта кәсiпкерлiк субъектiлерiнде брендті позициялау стратегиясын қалыптастыру


Қаралымдар: 21 / PDF жүктеулері: 19

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.32523/2789-4320-2024-2-27-44

Кілт сөздер:

шағын және орта бизнес, бренд, позициялау, сауда белгісі, позициялау стратегиясы, маркетинг, әлеуметтік желі

Аңдатпа

Біздің елдегі экономикалық өсу мен қатал бәсекелестік жағдайында шағын және орта кәсiпкерлiк (ШОК) субъектілері үшін тауарлар мен қызметтерді өндіру және олардың өмір сүруін жалғастыру үшін оларды нарыққа ұсыну жеткіліксіз. Жаһандану мен тұтынушылардың күтулерінің өзгеруіне байланысты нарықтық жағдайлар үнемі өзгеріп отырады. Тұтынушылардың күтулерінің өзгеруіне және күшті бәсекелестікке байланысты бизнестің жалғасуы олардың өнімдері үшін бренд құны мен күшті бренд имиджін жасауды талап етеді. Бренд кәсіпорынның тауарлары мен қызметтерін тұтынушылардың санасында тудыратын қабылдаудың арқасында бәсекелестерінен басқаша қабылдануын қамтамасыз етеді. Брендті позициялау тұтынушының санасында өнімді/брендті орналастыру әрекеті ретінде анықталады. Позициялаудың мақсаты – бизнестің әлеуетті пайдасын барынша арттыру үшін брендті тұтынушы санасына орналастыру. Бұл зерттеу жұмысында алдымен шағын және орта бизнес ұғымына анықтама берілді. Брендті позициялау және маркетинг принциптері теориялық тұрғыдан анықталды. Сонымен қатар шағын және орта бизнестің әлеуметтік медианы пайдалануы және стратегиялық позициялау бойынша теориялық тұрғыдан талдау жасалып, брендті сәтті позициялау принциптері қарастырылды. Зерттеу жұмысында ғылыми әдебиеттерді салыстырмалы талдау, жүйелеу, дедукциялау және индукциялау әдістері қолданылды.

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-06-27

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Azretbergenova, G., & Syzdykova, A. (2024). Шағын және орта кәсiпкерлiк субъектiлерiнде брендті позициялау стратегиясын қалыптастыру. Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысының экономикалық сериясы, (2), 27–44. https://doi.org/10.32523/2789-4320-2024-2-27-44

Журналдың саны

Бөлім

Статьи