MICE-туризм өнімінің құн тізбегі
Қаралымдар: 97 / PDF жүктеулері: 52
DOI:
https://doi.org/10.32523/2789-4320-2024-3-328-345Кілт сөздер:
MICE туризмі, MICE туристік өнімнің құн тізбегі, тарату арнасы, MICE туризмінің мүдделі тараптары, делдалдықАңдатпа
MICE туризмі – өзінің ерекшелігіне байланысты ерекше назар аударуды қажет ететін туристік индустрияның сегменті. Бұл мақала MICE туризмін тарату арнасына тұтас көзқарасты ұсынады және екі негізгі мақсатты көздейді: (1) барлық мүдделі тараптарды, әрекет ағындарын және делдалдық мүмкіндіктерін бейнелейтін тұжырымдамалық негізді ұсыну және (2) оның қазіргі жағдайы мен болашақ дамуын талдау мақсатында делдалдық үдерісі. Осы зерттеуде мақсатымызға жету үшін біз зерттеу әдістерін қолдандық - әдебиеттерді талдау, ғылыми жарияланымдарды зерттеу, ғылыми зерттеулер, сонымен қатар MICE туризмінің негізгі мүдделі тараптары арасындағы өзара әрекеттесу кестелері мен диаграммаларын құруды қолдандық. Материалдарды талдау және осы мақаланы жазу кезінде келесі әдістер де қолданылды: танымның жалпы ғылыми әдістері (талдау, синтездеу, теориялық мәліметтерді жүйелеу), жүйелік мазмұнды талдау.Нәтижелер делдалдық делдалдықтың баяу, бірақ тұрақты процесін байқайды, онда шығындарды азайту үшін делдалдар айналып өтеді. Дегенмен, ол сонымен қатар MICE нарығы талап ететін сапалы қызмет көрсетудің жоғары стандарттарына байланысты толық делдалдықты жүзеге асыру мүмкін емес деген қорытындыға келеді.
Downloads
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2024 Б. Тайпакова, К. Мусина
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-Коммерциялық емес 4.0 халықаралық лицензиясы.