MICE-туризм өнімінің құн тізбегі


Қаралымдар: 21 / PDF жүктеулері: 24

Авторлар

  • Б. Тайпақова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті image/svg+xml
  • К. Мусина Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2789-4320-2024-3-328-345

Кілт сөздер:

MICE туризмі, MICE туристік өнімнің құн тізбегі, тарату арнасы, MICE туризмінің мүдделі тараптары, делдалдық

Аңдатпа

MICE туризмі – өзінің ерекшелігіне байланысты ерекше назар аударуды қажет ететін туристік индустрияның сегменті. Бұл мақала MICE туризмін тарату арнасына тұтас көзқарасты ұсынады және екі негізгі мақсатты көздейді: (1) барлық мүдделі тараптарды, әрекет ағындарын және делдалдық мүмкіндіктерін бейнелейтін тұжырымдамалық негізді ұсыну және (2) оның қазіргі жағдайы мен болашақ дамуын талдау мақсатында делдалдық үдерісі. Осы зерттеуде мақсатымызға жету үшін біз зерттеу әдістерін қолдандық - әдебиеттерді талдау, ғылыми жарияланымдарды зерттеу, ғылыми зерттеулер, сонымен қатар MICE туризмінің негізгі мүдделі тараптары арасындағы өзара әрекеттесу кестелері мен диаграммаларын құруды қолдандық. Материалдарды талдау және осы мақаланы жазу кезінде келесі әдістер де қолданылды: танымның жалпы ғылыми әдістері (талдау, синтездеу, теориялық мәліметтерді жүйелеу), жүйелік мазмұнды талдау.Нәтижелер делдалдық делдалдықтың баяу, бірақ тұрақты процесін байқайды, онда шығындарды азайту үшін делдалдар айналып өтеді. Дегенмен, ол сонымен қатар MICE нарығы талап ететін сапалы қызмет көрсетудің жоғары стандарттарына байланысты толық делдалдықты жүзеге асыру мүмкін емес деген қорытындыға келеді.

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-09-26

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Тайпақова B., & Мусина, К. (2024). MICE-туризм өнімінің құн тізбегі. Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысының экономикалық сериясы, (3), 328–345. https://doi.org/10.32523/2789-4320-2024-3-328-345

Журналдың саны

Бөлім

Статьи