Нарықтық барометр. Нарық көрсеткіштерін пайдалана отырып нарықтық талдау әдістері


Қаралымдар: 41 / PDF жүктеулері: 47

Авторлар

  • Т. Н. Ерниязов
  • М. К. Мырзахмет

Кілт сөздер:

Вебометрика, нарықтық барометр, нарықтық талдау, әсер ету көрсеткіштері

Аңдатпа

Нарықты талдаудың негізгі мақсаты - жаңа кәсіпорындардың жұмыс істеуі мен дамуына
арналған іс-шаралар болжамын жасау. Бұл тәсіл қолданыстағы бизнес жоспарының қателерін, маркетинг пен
басқару құрылымындағы кемшіліктерді анықтауға көмектеседі. Зерттеудің осындай түрін жүргізудің рөлі
өте жоғары, себебі ол стартаптар мен жас шағын және орта бизнесті дамыту стратегиясын жасауға ықпал
етеді. Бұл мақалада жаһандық корпорациялардың дамуы талданды, Қазақстан Республикасында және Ақтөбе
облысында жұмыс істейтін жергілікті кәсіпорындардың зерттеу мысалдары келтірілген.

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-01-17

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Ерниязов, Т. Н., & Мырзахмет, М. К. . (2023). Нарықтық барометр. Нарық көрсеткіштерін пайдалана отырып нарықтық талдау әдістері. Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысының экономикалық сериясы, (3), 19–23. Retrieved from https://bulecon.enu.kz/index.php/main/article/view/92

Журналдың саны

Бөлім

Статьи