SWOT және PEST талдауы компанияның маркетингтік аудит құралы ретінде


Қаралымдар: 24 / PDF жүктеулері: 24

Авторлар

  • Г. Аманова Л. Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Г. Тусибаева Қ.Құлажанов атындағы Қазақ технология және бизнес университеті
  • Г. Сагиндыкова Қ.Құлажанов атындағы Қазақ технология және бизнес университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2789-4320-2024-4-284-299

Кілт сөздер:

маркетингтік аудит, талдау, бағалау, күшті және әлсіз жақтар, нарық, қауіп, мүмкіндік

Аңдатпа

Ғылыми мақала маркетингтік аудит жүргізу құралы ретінде SWOT және PEST+M талдауын қолдануға арналған, бұл қазіргі жағдайдың ең толық және нақты көрінісін қалыптастыруға мүмкіндік береді. Әрбір кәсіпорын мезгіл-мезгіл нарыққа деген жалпы көзқарасын асыра бағалауы керек. Кәсіпорынның маркетингтік қызметіне аудитті ұйымдастыру мәселесінің өзектілігі кәсіпорынды басқарудың тиімділігі мен оның қызметіне мерзімді сыни бағалау арасындағы тікелей тәуелділікке байланысты, яғни. мұндай бағалаудың маңызды құрамдас бөлігі ретінде бизнестің барлық негізгі компоненттеріне, соның ішінде маркетингке қатысты ішкі талдау алынады. Авторлар маркетингтік аудит "қиындықтарды" бөліп көрсетуге және оларды жоюға назар аударуға мүмкіндік беретінін атап өтеді. Маркетингтік қызмет аудиті – бұл кәсіпорынның қазіргі жағдайын маркетинг тұрғысынан талдауға, мүмкіндіктер мен қауіптерді, күшті және
әлсіз жақтарын анықтауға, ең бастысы-маркетингтік қызметті жақсарту бойынша практикалық ұсыныстар жасауға мүмкіндік беретін тиімді құрал. Қазіргі жағдайда маркетингтік аудит кез-келген кәсіпорынның маркетингтік қызметінің ажырамас бөлігі болуы керек екендігі анықталды. Оны өткізу бір реттік акцияға дейін азайтылмауы керек. Аудиттің жүйелігі бір ұйым
үшін сыртқы және ішкі маркетингтік ортаға және мерзімді және тәуелсіз маркетингтің жеке функцияларына бағытталған диагностикалық іс-шаралардың реттілігінен тұрады. Аудитте SWOT және PEST-талдауды қолдану маркетинг бөлімінің тиімділігі туралы айтуға және маркетингтік қызметті жетілдіру бойынша практикалық ұсыныстар жүйесін жасауға мүмкіндік береді.

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-12-31

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Аманова G., Тусибаева G., & Сагиндыкова G. (2024). SWOT және PEST талдауы компанияның маркетингтік аудит құралы ретінде. Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысының экономикалық сериясы, (4), 284–299. https://doi.org/10.32523/2789-4320-2024-4-284-299

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Most read articles by the same author(s)