Маркетингтегі цифрландыру және технологиялық үрдістер: Қазақстан үшін перспективалар


Қаралымдар: 36 / PDF жүктеулері: 26

Авторлар

  • Ж. Тажиева Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
  • Эльмира Есенбековна Әл-Фараби атындағы ҚазақҰлттық университеті https://orcid.org/0000-0002-2306-7107
  • Әсел Көшербайқызы Қазақстан-Британ техникалық университеті https://orcid.org/0000-0002-3077-2023

DOI:

https://doi.org/10.32523/2789-4320-2024-4-91-105

Кілт сөздер:

болжау, маркетинг тенденциялары, өзгерістер мен бейімделу, стратегиялар, тұтынушылардың мінез-құлқы, технологиялар мен инновациялар, бәсекеге қабілеттілік

Аңдатпа

Мақалада цифрландыру мен технологиялық инновациялардың Қазақстандағы маркетингтік стратегияларға әсері зерттеледі. Үлкен деректерді, жасанды интеллектті, әлеуметтік медианы және жекелендіруді пайдалануды және олардың тұтынушылық мінезқұлық пен бизнестің бәсекеге қабілеттілігін болжаудағы маңыздылығын қоса алғанда, негізгі тенденциялар қарастырылады. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды дамытуға,
интернетті пайдаланудың өсуіне және цифрлық құралдарды бизнес-процестерге біріктіруге басты назар аударылады. Қазақстанда маркетингтік инновацияларды енгізу проблемалары талданады және оларды мемлекеттік қолдау, персоналды оқыту, инновациялық экожүйені дамыту және халықаралық сарапшылармен әріптестік сияқты шешу жолдары ұсынылады. Сыртқы факторлардың әсері, соның ішінде тұтынушылардың қалауының өзгеруі және бизнестің
әлеуметтік жауапкершілігі де зерттеледі. Интернетті пайдалану мен АКТ саласындағы қызметтер көлемінің өсуі туралы мәліметтер негізінде алдағы жылдарға оң динамиканы көрсететін болжам жасалды. Авторлар компаниялардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін технологияларды бейімдеу мен енгізудің икемді стратегияларының қажеттілігі туралы қорытынды жасайды. Жұмыс жаһандану және технологиялық прогресс жағдайында қызметкерлерді оқытудың және тұрақты бизнес-тәжірибелерді қалыптастырудың маңыздылығын көрсетеді.

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-12-31

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Тажиева, Ж., Баймұханбетова, Э., & Қожахметова, А. (2024). Маркетингтегі цифрландыру және технологиялық үрдістер: Қазақстан үшін перспективалар. Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысының экономикалық сериясы, (4), 91–105. https://doi.org/10.32523/2789-4320-2024-4-91-105

Журналдың саны

Бөлім

Статьи