Қазіргі экономикалық жағдайда сақтандыру өнімінің бәсекеге қабілеттілігі


Қаралымдар: 64 / PDF жүктеулері: 3833

Авторлар

  • И.В. Порядина

Кілт сөздер:

сақтандыру өнімі; көрсеткіштер; бәсекелестік; сатылар; бағалау.

Аңдатпа

Мақалада сақтандыру қызметінің сақтандыру нарығының өнімі ретінде бәсекеге қабілет-
тілігі қарастырылады. Сақтандыру қызметінің бәсекеге қабілеттілігі тұтынушының қызмет бағасымен,
оның сапасымен және оған көрсетілетін қызмет деңгейімен салыстыруымен анықталады. Мақалада
сақтандыру компанияларына клиенттердің сақтандыру қорғауындағы қажеттіліктерін қанағаттандыруға
және жоғары бәсекелестік жағдайында ұсынылатын қызметтердің сапасын арттыруға мүмкіндік беретін
сақтандыру өнімінің өмірлік цикліне назар аударылады.
Зерттеудің мақсаты-сақтандыру өнімінің бәсекеге қабілеттілігінің элементтерін анықтау үшін ақпа-
ратты жүйелеу. Жүргізілген зерттеулер негізінде Автор сақтандыру өнімдерінің тұтынушылар үшін тар-
тымды болуы, ал сақтандыру компаниялары пайда алуы және нарықта жоғары рейтингілі болуы үшін
олардың сапасын қалай арттыруға болатынын көрсетті.

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-01-18

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Порядина, И. . (2023). Қазіргі экономикалық жағдайда сақтандыру өнімінің бәсекеге қабілеттілігі. Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысының экономикалық сериясы, (1), 156–167. Retrieved from https://bulecon.enu.kz/index.php/main/article/view/134

Журналдың саны

Бөлім

Статьи