Қазақстан мемлекеттік университетінің ғылыми, өндірістік және білім беру саласындағы орындау
Қаралымдар: 40 / PDF жүктеулері: 59
Кілт сөздер:
инновациялар, университет, ғылым, өндіріс, коммерцияландыру, үштік спираль, вебометриялық әдіс.Аңдатпа
ТМД елдерінде қолайлы инновациялық климатты құру мәселесі өзекті. Қазақстанда
Академиялық институттар – Ғылыми-өндірістік бірлестіктер – Өнеркәсіптік кәсіпорындар түріндегі Кеңес
инновациялық жүйесі жұмысының тоқтатылуына байланысты университеттік жүйенің даму мәселесі пайда
болып, оның ғылыми-зерттеу және өндірістік мүмкіндіктерін кеңейтті. Бұл жұмыста Қазақстанның жетекші
мемлекеттік жоғары оқу орындарының тәжірибесі қарастырылып талданды. Университеттегі барлық бөлімдер
мен компаниялар бірліктің үш санатына бөлінеді: білім, ғылым және өндіріс. Осы университеттердегі
инновациялық әрекеттердің даму тәжірибесі келесідей көрінеді. Бізде көбінесе инновациялық қызметті
дамытуға жауапты бөлімдер өздеріне бұл элементтердің барлығын біріктіріп, жоғары ұйым ретінде әрекет
етеді. Сондықтан университеттің мұндай бөлімі зерттеушілермен сенімді қарым-қатынас орнатуы қиынға
соғуы мүмкін. Демек, университет нарықтық модельге жақындайды, алайда бұнда командалық-бақылау
моделінің белгілері де бар. Үштік спираль үлгісі туралы айтуға әлі ерте.