Қазақстандағы электрондық коммерцияны азық-түлік өндірушілерінің әлеуетін іске асыру үшін қолдану


Қаралымдар: 148 / PDF жүктеулері: 271

Авторлар

  • Т.А. Азатбек
  • А.Б. Жанбозова

Кілт сөздер:

электрондық коммерция; цифрлық платформа; B2C нарығы; B2B нарығы; нарық, сау- да.

Аңдатпа

Қазіргі әлемдік нарықтың даму заңдылығы ондағы электронды коммерцияның үлесінің
артуын көрсетіп отыр. Бұл көптеген факторларға байланысты, олардың ішінде негізгі рөлді технологи-
ялық даму, жасанды интеллект мүмкіндіктерін құру және тарату саласындағы инновациялық техноло-
гиялар, жалпы алғанда, адам өмірінің барлық салаларын цифрландыру алады. Электрондық коммерци-
яның нақты бизнеске беретін артықшылықтары оның бәсекелестік артықшылықтарын көбейтуге және
сату нарықтарын шексіз дерлік кеңейтуге мүмкіндік береді. Ұсынылған зерттеуде авторлар электрондық
коммерция нарығының элементтерін белсенді енгізу арқылы Қазақстандағы азық-түлік нарығы субъек-
тілерінің әлеуетін дамыту және нығайту мүмкіндіктерін көрсеткен. Электрондық коммерция нарығының жай-күйіне талдау жүргізіліп, оның даму факторларына баға берілген. Ұсынылған зерттеудің мақсаты
бағалау негізінде азық-түлік өнімдерін өндіру және өткізу секторында электрондық коммерцияны да-
мыту мүмкіндігін негіздеу және оларды белсенді енгізу бойынша шараларды әзірлеу болып табылады.
Зерттеу статистикалық мәліметтерді талдау, синтездеу, салыстырмалы бағалау әдістерін қолдану арқылы
жүргізілді

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-01-19

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Азатбек, Т. ., & Жанбозова, А. . (2023). Қазақстандағы электрондық коммерцияны азық-түлік өндірушілерінің әлеуетін іске асыру үшін қолдану. Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысының экономикалық сериясы, (2), 11–22. Retrieved from https://bulecon.enu.kz/index.php/main/article/view/174

Журналдың саны

Бөлім

Статьи