Қазақстандағы электрондық коммерцияны азық-түлік өндірушілерінің әлеуетін іске асыру үшін қолдану
Қаралымдар: 148 / PDF жүктеулері: 271
Кілт сөздер:
электрондық коммерция; цифрлық платформа; B2C нарығы; B2B нарығы; нарық, сау- да.Аңдатпа
Қазіргі әлемдік нарықтың даму заңдылығы ондағы электронды коммерцияның үлесінің
артуын көрсетіп отыр. Бұл көптеген факторларға байланысты, олардың ішінде негізгі рөлді технологи-
ялық даму, жасанды интеллект мүмкіндіктерін құру және тарату саласындағы инновациялық техноло-
гиялар, жалпы алғанда, адам өмірінің барлық салаларын цифрландыру алады. Электрондық коммерци-
яның нақты бизнеске беретін артықшылықтары оның бәсекелестік артықшылықтарын көбейтуге және
сату нарықтарын шексіз дерлік кеңейтуге мүмкіндік береді. Ұсынылған зерттеуде авторлар электрондық
коммерция нарығының элементтерін белсенді енгізу арқылы Қазақстандағы азық-түлік нарығы субъек-
тілерінің әлеуетін дамыту және нығайту мүмкіндіктерін көрсеткен. Электрондық коммерция нарығының жай-күйіне талдау жүргізіліп, оның даму факторларына баға берілген. Ұсынылған зерттеудің мақсаты
бағалау негізінде азық-түлік өнімдерін өндіру және өткізу секторында электрондық коммерцияны да-
мыту мүмкіндігін негіздеу және оларды белсенді енгізу бойынша шараларды әзірлеу болып табылады.
Зерттеу статистикалық мәліметтерді талдау, синтездеу, салыстырмалы бағалау әдістерін қолдану арқылы
жүргізілді