Қазақстандағы шағын кәсіпкерліктің маркетингтік аудитін қолдану: келешегі мен дамуын анықтау


Қаралымдар: 88 / PDF жүктеулері: 117

Авторлар

  • А. Туреханова Narxoz университеті
  • М. Смыкова Алматы Менеджмент Университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2789-4320-2023-3-238-248

Кілт сөздер:

шағын бизнес, маркетингтік аудит, шағын және орта бизнес, өсу болжамы, экономика

Аңдатпа

Бұл зерттеудің мақсаты – Қазақстандағы шағын бизнесті және маркетингтік аудиттің шағын бизнестің тиімді дамуына әсерін зерттеу. Маркетинг қызметін сауатты пайдалану шағын бизнестің өсуін жақсартуға көмектеседі. Қазақстандағы шағын кәсіпкерліктің дамуына маркетингтік аудиттің әсерін зерттеу үшін кәсіпкерлер мен кәсіпорын қызметкерлері арасында сауалнама және тереңдетілген сұхбат түрінде маркетингтік зерттеулер пайдаланылды. Дағдарыс кезеңінде шағын кәсіпорындардың саны баяу өседі және шағын кәсіпорындардың үлкен саны олардың өмір сүруінің алғашқы жылдарында жабылғанын атап өткен жөн. Зерттеу нәтижелері кәсіпорындардың өнімділікті бағалаудың ең қарапайым әдістерін ғана қолданатынын, кәсіпкерлердің көпшілігінде не маркетингтік аудит құралдары жоқ екенін, не сату көлемін арттыру сияқты негізгі қысқа мерзімді міндеттерді шешуге ғана бағытталғанын көрсетті.

Жүргізілген маркетингтік зерттеулер компанияның өсуі мен маркетингтік аудит сияқты тиімді маркетингтік бақылауды қолдану арасында тікелей байланысты көрсетті. Шағын бизнес иелерімен жүргізілген сұхбаттар маркетингтік бақылау және икемді маркетингтік тенденциялары бар компаниялардың өсу перспективалары менеджер маркетингтік бақылауды қолданбаған компанияға қарағанда көбірек екенін көрсетеді.

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-09-27

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Туреханова A., & Смыкова, М. (2023). Қазақстандағы шағын кәсіпкерліктің маркетингтік аудитін қолдану: келешегі мен дамуын анықтау. Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысының экономикалық сериясы, (3), 238–248. https://doi.org/10.32523/2789-4320-2023-3-238-248

Журналдың саны

Бөлім

Статьи