Қазақстандағы шағын кәсіпкерліктің маркетингтік аудитін қолдану: келешегі мен дамуын анықтау
Қаралымдар: 88 / PDF жүктеулері: 117
DOI:
https://doi.org/10.32523/2789-4320-2023-3-238-248Кілт сөздер:
шағын бизнес, маркетингтік аудит, шағын және орта бизнес, өсу болжамы, экономикаАңдатпа
Бұл зерттеудің мақсаты – Қазақстандағы шағын бизнесті және маркетингтік аудиттің шағын бизнестің тиімді дамуына әсерін зерттеу. Маркетинг қызметін сауатты пайдалану шағын бизнестің өсуін жақсартуға көмектеседі. Қазақстандағы шағын кәсіпкерліктің дамуына маркетингтік аудиттің әсерін зерттеу үшін кәсіпкерлер мен кәсіпорын қызметкерлері арасында сауалнама және тереңдетілген сұхбат түрінде маркетингтік зерттеулер пайдаланылды. Дағдарыс кезеңінде шағын кәсіпорындардың саны баяу өседі және шағын кәсіпорындардың үлкен саны олардың өмір сүруінің алғашқы жылдарында жабылғанын атап өткен жөн. Зерттеу нәтижелері кәсіпорындардың өнімділікті бағалаудың ең қарапайым әдістерін ғана қолданатынын, кәсіпкерлердің көпшілігінде не маркетингтік аудит құралдары жоқ екенін, не сату көлемін арттыру сияқты негізгі қысқа мерзімді міндеттерді шешуге ғана бағытталғанын көрсетті.
Жүргізілген маркетингтік зерттеулер компанияның өсуі мен маркетингтік аудит сияқты тиімді маркетингтік бақылауды қолдану арасында тікелей байланысты көрсетті. Шағын бизнес иелерімен жүргізілген сұхбаттар маркетингтік бақылау және икемді маркетингтік тенденциялары бар компаниялардың өсу перспективалары менеджер маркетингтік бақылауды қолданбаған компанияға қарағанда көбірек екенін көрсетеді.
Downloads
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2023 A. Туреханова, М. Смыкова
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-Коммерциялық емес 4.0 халықаралық лицензиясы.