Қазақстандағы жұмыс істейтін ересектер арасындағы шетелдік киім компанияларының сатып алу шешіміне бренд имиджінің және бағаның әсері
Қаралымдар: 56 / PDF жүктеулері: 449
Кілт сөздер:
тұтынушылардың мінез -құлқы, сатып алу шешімі, баға, бренд имиджі, киім брендтері, нарықтық тенденциялар, ересектер.Аңдатпа
Қазіргі жаһандану жағдайында компаниялар сатып алушылардың шешіміне байланысты тұтынушылардың қажеттіліктерін ескеруі керек. Бұл ретте Қазақстанда жұмыс істейтін ересектер
арасында тұтынушылардың мінез -құлқына нақты не әсер ететінін түсіну қажет. Атап айтқанда, зерттеулер бренд имиджі мен баға сияқты маркетингтік құралдарға бағытталған. Зерттеудің негізгі мақсаты
- бренд имиджі мен бағаның сатып алу шешіміне әсерін анықтау. Зерттеу сұрағы - бұл бренд имиджі
мен баға сатып алу шешіміне қалай әсер ететінін білу. Бұл зерттеуде мақсатты топтағы (Қазақстанның
астанасы Нұр-Сұлтанда жұмыс істейтін ересек адамдар) сауалнаманы қолдану арқылы мәліметтер жиналған зерттеулердің сипатына сәйкес келетін сандық әдіс қолданылды. Бұл сандық зерттеуде сауалнамаға кездейсоқ 500 жұмыс істейтін ересек адам іріктелді, бірақ тек 408 адам қатысты. Деректерді жинау сауалнаманың іріктелген тобындағы ересектерді қамтиды. Зерттеу нәтижелері SPSS бағдарламалық
жасақтамасының көмегімен талданады. Гипотезаны тексеру корреляция әдісімен жүргізілді. Сонымен
қатар, зерттеулер нарықтық мінез -құлық пен сатып алу туралы шешімдерді талдау үшін көп айнымалы
регрессияны қолданады, екі болжаушының әсері (баға мен бренд имиджі) нәтиженің екі айнымалысының қоспасымен салыстырылады. Зерттеу жергілікті компаниялар арасында киім өндірісінің жағдайын
жақсарту үшін маркетологтар мен саясаткерлерге маңызды ұсыныстар берді. Шындығында, маркетологтарға жарнама бағытына көбірек көңіл бөлу ұсынылады, ал сапа мен баға сияқты аспектілер де маңызды
болуы керек. Зерттеу көрсеткендей, шетелдік киім компаниялары күшті маркетингтік саясатты қолдана
отырып, нарықтағы үлесті оңай иемденеді және тұтынушылардың мінез - құлқының детерминанттарына шоғырланады. Бұл жағдайда жергілікті компанияларға логистика, шикізаттың орналасуы, жұмыс
күші, жергілікті саясат және т.б сияқты бәсекеге қабілетті артықшылықтарды қолдану арқылы бизнес
стратегиясын сәйкесінше өзгерту ұсынылады, сондықтан зерттеу маркетингке, әсіресе тұтынушылардың
үлесі болып табылады. Мінез -құлық, клиенттердің сатып алу мінез - құлқын түсіну және болжау үшін
егжей - тегжейлі зерттеушілерді жасау ұсынылады.