Қазақстанның білім беру жүйесіндегі цифрлық трансформацияны бағалау
Қаралымдар: 227 / PDF жүктеулері: 302
DOI:
https://doi.org/10.32523/2789-4320-2022-4-152-160Кілт сөздер:
экономикалық бағалау, цифрлық трансформация, экономикалық-математикалық модель, жалпы ішкі өнім, ақпараттық технологиялар, қашықтықтан оқыту, интернет, білім беру ресурстары.Аңдатпа
Бүгінгі таңда электронды оқыту өте өзекті мәселе. «Информатика» ұғымы өмірдегі барлық салаларға еніп, біртіндеп ақпараттық жүйелердің көмегімен көптеген механикаландырылған процестерді автоматтандыруға айналдырды. Қазіргі әлемде біз көптеген өмірлік циклдарды информатизациялаусыз немесе цифрландырусыз елестете алмаймыз.
Цифрландыру трансформациясы - бұл кәсіпорынның бизнес-процестеріне заманауи технологияларды енгізу. Бұл тәсіл тек заманауи жабдықты немесе бағдарламалық жасақтаманы орнатуды ғана емес, сонымен қатар менеджмент, корпоративті мәдениет және сыртқы коммуникация тәсілдерінің түбегейлі өзгеруін білдіреді. Процестерді цифрландыру жекелеген кәсіпорындар деңгейінде ғана емес өзекті болып табылады, бірақ бүкіл салалар өздері үшін дамудың осы жолын қоршаған әлемнің тез өзгеретін жағдайларын қанағаттандырудың жалғыз мүмкіндігі ретінде таңдайды. Соның арқасында өнеркәсіптің, сауданың, мемлекеттік сектордың, білім берудің және басқа салалардың цифрлық трансформация әр адамның және әр компанияның өмірін өзгертеді.
Мақалада Қазақстан Республикасындағы электрондық оқытуды енгізу негізінде білім беру жүйесіндегі цифрлық трансформацияның қазіргі жағдайы қарастырылады, жалпы ұлттық білім беру жүйесін цифрландыру жөніндегі мемлекеттік бағдарламаларды іске асырудағы негізгі проблемалар анықталған.
Мақаланың мақсаты – электрондық оқытуды бағалау негізінде үдерістерді цифрландыру бағытында білім беру жүйесін дамыту шараларын белгілеу.