Бәсекеге қабілеттілік жағдайында кәсіпорынның маркетингтік стратегиясын қалыптастыру


Қаралымдар: 53 / PDF жүктеулері: 51

Авторлар

  • Н.Н. Нурмухаметов
  • А.Б. Баймбетова
  • Р.Б. Сеитова

Кілт сөздер:

маркетинг, стратегиялық маркетинг, туристік кәсіпорындар, бәсекеге қабілет- тілік, туристік нарық, шығындар

Аңдатпа

Аталмыш мақалада туризм мен қонақжайлық сферасындағы кәсіпорындардың
бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ететін құрал ретіндегі маркетингтік стратегия негізінде туристік
саланың дамуына зерттеудің теориялық және практикалық бағыттары қарастырылған.
Мақалада туристік қызметтерді көрсететін кәсіпорынның болашақтағы ұзақмерзімділігін
анықтау үшін, оның алдағы уақытта сұранысты мақсатта пайдаланылатын маркетингтік стратегия-
ны дамыту қажеттілігі қарастырылған және негізделген.
Маркетингтік стратегия қалыптастыру, туризм сферасындағы кәсіпорынның бәсекеге қа-
білетті басымдылығын анықтау үшін, ал нақты айтатын болсақ, сапалы қызмет көрсетуде әлемдік
нарықта туристік қызметтер мен оның бәсекеге қабілеттілігіне маңыздылық жасалады.
Мақалада Қазақстанның туристік саласының қазіргі жағдайына талдау жасалынған және
жаһандану жағдайында аталмын саланы дамыту мәселелері мен басымдылықтарын анықтайтын
негізгі факторлар анықталған. Сонымен қатар, осы мәселелерді қалпына келтіру үшін, туризм са-
ласында қызмет көрсететін кәсіпорындар үшін маркетингтік стратегияны қалыптастыру бойынша
ұсыныстар жасалынған.

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-01-24

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Нурмухаметов N., Баймбетова A., & Сеитова R. (2023). Бәсекеге қабілеттілік жағдайында кәсіпорынның маркетингтік стратегиясын қалыптастыру. Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысының экономикалық сериясы, (4), 100–113. Retrieved from https://bulecon.enu.kz/index.php/main/article/view/298

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Most read articles by the same author(s)