Шетелдік келушілер үшін Қазақстанның туристік тартымдылығын бағалау
Қаралымдар: 86 / PDF жүктеулері: 85
Кілт сөздер:
маркетинг, тұтынушылар, кіру туризмі, туристік әлеует, орналастыру орын- дары, туристік тартымдылықАңдатпа
Мақала Қазақстанның туристік әлеуетін жүзеге асыру және шетелдік тұтынушылар
үшін туризм нысандарының тартымдылығын бағалау мәселелеріне арналған. Туристік әлеует кате-
гориясымен елдің туристік тартымдылығының өзара байланысы, туристік тартымдылық фактор-
лары қарастырылады. Туристік тартымдылық елдің туристік әлеуетіне негізделеді, оның бәсекеге
қабілеттілігінің өсуіне, туристік ұсыныстың сұранысқа айналуына ықпал етеді, оны бағалаудың
әртүрлі түрлерімен байланысты және республиканың барлық алдыңғы дамуының нәтижесі бо-
лып табылады. Мақалада Қазақстан туризмінің түрлері бойынша шетелдік туристердің талғамда-
ры мен қалауын зерттеу келтірілген. Елде келу туризмін дамытуды тежейтін жағымсыз факторлар
анықталды және бар проблемаларды жою үшін ұсынымдар ұсынылды. Қаралған ресурстар мен Қа-
зақстанның туристік мүмкіндіктері қазіргі заманғы туристік өнімді қалыптастыру орынды екендігі-
не әкеледі. Қазақстанның жаңа туристік өнімін әзірлеу туристік қызметтердің Әлемдік нарығында
бәсекеге қабілеттілігімен ерекшеленер еді және Қазақстанға шетелдік туристерді тартуға ықпал
етер еді.