Шетелдік келушілер үшін Қазақстанның туристік тартымдылығын бағалау


Қаралымдар: 86 / PDF жүктеулері: 85

Авторлар

  • А.Б. Молдашева
  • Г.С. Жансеитова
  • А.К. Ауелбекова

Кілт сөздер:

маркетинг, тұтынушылар, кіру туризмі, туристік әлеует, орналастыру орын- дары, туристік тартымдылық

Аңдатпа

Мақала Қазақстанның туристік әлеуетін жүзеге асыру және шетелдік тұтынушылар
үшін туризм нысандарының тартымдылығын бағалау мәселелеріне арналған. Туристік әлеует кате-
гориясымен елдің туристік тартымдылығының өзара байланысы, туристік тартымдылық фактор-
лары қарастырылады. Туристік тартымдылық елдің туристік әлеуетіне негізделеді, оның бәсекеге
қабілеттілігінің өсуіне, туристік ұсыныстың сұранысқа айналуына ықпал етеді, оны бағалаудың
әртүрлі түрлерімен байланысты және республиканың барлық алдыңғы дамуының нәтижесі бо-
лып табылады. Мақалада Қазақстан туризмінің түрлері бойынша шетелдік туристердің талғамда-
ры мен қалауын зерттеу келтірілген. Елде келу туризмін дамытуды тежейтін жағымсыз факторлар
анықталды және бар проблемаларды жою үшін ұсынымдар ұсынылды. Қаралған ресурстар мен Қа-
зақстанның туристік мүмкіндіктері қазіргі заманғы туристік өнімді қалыптастыру орынды екендігі-
не әкеледі. Қазақстанның жаңа туристік өнімін әзірлеу туристік қызметтердің Әлемдік нарығында
бәсекеге қабілеттілігімен ерекшеленер еді және Қазақстанға шетелдік туристерді тартуға ықпал
етер еді.

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-01-25

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Молдашева A., Жансеитова G., & Ауелбекова A. (2023). Шетелдік келушілер үшін Қазақстанның туристік тартымдылығын бағалау. Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысының экономикалық сериясы, (4), 193–202. Retrieved from https://bulecon.enu.kz/index.php/main/article/view/311

Журналдың саны

Бөлім

Статьи