Маңғыстау облысының туристік брендін дамыту мүмкіндіктерін зерттеу


Қаралымдар: 85 / PDF жүктеулері: 205

Авторлар

  • К.Р. Мамутова
  • М.Р. Смыкова
  • Н.В. Никифорова

DOI:

https://doi.org/10.32523/2079-620X-2020-4-184-193

Кілт сөздер:

туризм, туристік нарық, бренд, тұтынушының қалауы, туристік әлеует, туристік өнім, маркетингтік зерттеулер, сұраныс, Маңғыстау облысы.

Аңдатпа

Қазақстандағы туристік кластерлерді дамыту басым туристік бағыттарды анықтаудан,
туристердің тұтынушылардың қалауын зерттеуден, брендингтен тұрады [1]. Тұтынушылардың қалауын
зерттеу Маңғыстау облысында туристік қызметтің стратегиялық бағыттарын қалай құруға болатындығын түсінуге мүмкіндік береді. Жүргізілген әлеуетті және нақты тұтынушылардың зерттеулері аймақта туристік кластерді қалыптастыру және брендті дамытудың басым бағыттарын анықтады. Талдау
барысында Маңғыстау өңірін туристік бағыттар бойынша туристік бренд ретінде хабардар ету қажет
екендігі анықталды

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-02-02

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Мамутова, К. ., Смыкова, М. ., & Никифорова, Н. . (2023). Маңғыстау облысының туристік брендін дамыту мүмкіндіктерін зерттеу. Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысының экономикалық сериясы, (4), 184–193. https://doi.org/10.32523/2079-620X-2020-4-184-193

Журналдың саны

Бөлім

Статьи