Маңғыстау облысының туристік брендін дамыту мүмкіндіктерін зерттеу
Қаралымдар: 85 / PDF жүктеулері: 205
DOI:
https://doi.org/10.32523/2079-620X-2020-4-184-193Кілт сөздер:
туризм, туристік нарық, бренд, тұтынушының қалауы, туристік әлеует, туристік өнім, маркетингтік зерттеулер, сұраныс, Маңғыстау облысы.Аңдатпа
Қазақстандағы туристік кластерлерді дамыту басым туристік бағыттарды анықтаудан,
туристердің тұтынушылардың қалауын зерттеуден, брендингтен тұрады [1]. Тұтынушылардың қалауын
зерттеу Маңғыстау облысында туристік қызметтің стратегиялық бағыттарын қалай құруға болатындығын түсінуге мүмкіндік береді. Жүргізілген әлеуетті және нақты тұтынушылардың зерттеулері аймақта туристік кластерді қалыптастыру және брендті дамытудың басым бағыттарын анықтады. Талдау
барысында Маңғыстау өңірін туристік бағыттар бойынша туристік бренд ретінде хабардар ету қажет
екендігі анықталды
Downloads
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2023 Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысының экономикалық сериясы
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-Коммерциялық емес 4.0 халықаралық лицензиясы.