Қоғамның мемлекеттік қызметтердің сапасына және халықтың әл ауқатына қанағаттануын бағалаудағы әлеуметтік аудит


Қаралымдар: 59 / PDF жүктеулері: 133

Авторлар

  • Д. Исмагулова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • А. Ракаева Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2789-4320-2023-2-277-284

Аңдатпа

Бұл мақалада халық арасында әлеуметтік аудит жүргізу бойынша деректер келтірілген. Бұл зерттеудің мақсаты мемлекеттік қызметтердің сапасын бағалау бойынша тәжірибені талдау және әлеуметтік аудит әдістемесі негізінде оны жетілдіруге бағытталған ұсыныстарды әзірлеу болды. Зерттеу әлеуметтік аудит жүйесіндегі ісәректтік тәсілдеменің принциптерін қолданды. Бастапқы деректерді өңдеу кезінде бақылау, сипаттау, синтездеу және талдау әдістері қолданылады. Жүргізілген үш кезеңдік эксперимент негізінде халықтың әл-ауқатының өсуі мен мемлекеттік қызметтердің сапасына қанағаттану дәрежесі арасында оң корреляциялық байланыс орнатылды. Жүргізілген әлеуметтік аудит негізінде мемлекеттік қызметтер саласындағы қолжетімділік пен сапаны бағалау жүйесін жетілдіру жөніндегі шаралар тұжырымдалған. Қазақстанда мемлекеттік қызметтердің сапасы мен бағалау жүйесін жетілдіруге бағытталған барлық қажетті ресурстар бар екені анықталды.

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-06-23

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Исмагулова, Д., & Ракаева, А. (2023). Қоғамның мемлекеттік қызметтердің сапасына және халықтың әл ауқатына қанағаттануын бағалаудағы әлеуметтік аудит. Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысының экономикалық сериясы, (2), 277–284. https://doi.org/10.32523/2789-4320-2023-2-277-284

Журналдың саны

Бөлім

Статьи