Мемлекеттік туристік стратегиялар мен жергілікті бизнестің басымдықтары арасындағы байланыс


Қаралымдар: 71 / PDF жүктеулері: 20

Авторлар

  • С. Абдрахманова Нархоз университеті
  • C. Могхаввеми Малайя университеті
  • C. Умирзаков Нархоз университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2789-4320-2023-3-356-367

Кілт сөздер:

туризм, мемлекеттік стратегия, жергілікті бизнес басымдықтары, Баянауыл, туризм картасы, Павлодар облысы.

Аңдатпа

Туризм Қазақстанның ішкі жалпы өніміне оң ықпал ететін экономикалық өсудің шешуші драйвері болып табылады. Бұл саланы қолдау үшін мемлекет туризм индустриясын дамытуға көп қаражат бөліп, оны бесжылдық жоспарының негізгі тірегі етіп алды. Бұл зерттеу еліміздің туристік картасындағы ТОП 10 басымдықты туристік аймақтардың қатарына кіретін Баянауылға үкіметтің туристік жоспарының әсерін бағалауға бағытталған. Мақала мақсатына жету үшін авторлар Баянауылға арналған үкіметтің туризм жоспарын, оның мақсаттары мен стратегияларын қарастырып, олардың аймақтағы жергілікті бизнестің басымдықтары мен қажеттіліктеріне қаншалықты сәйкес келетініне баға берді. Сондай-ақ Баянауылдағы туризмді дамытудың табыстылығы мен тұрақтылығы үшін мемлекеттік саясат пен жергілікті мүдделер арасындағы кез келген үзілістің ықтимал салдарын авторлар зерттеді. Мәліметтер әртүрлі мүдделі тараптардан, соның ішінде туризмді жоспарлау мен жүзеге асырумен айналысатын мемлекеттік қызметкерлерден, Баянауыл ауданындағы бизнес иелерінен және осы аймаққа келген туристерден сұхбаттар мен сауалнамалар арқылы жиналды. Нәтижелер әртүрлі мүдделі тараптардың Баянауыл ауданындағы туризмді дамытудың жүзеге асырылуы мен әсері туралы әртүрлі пікірлері бар екенін көрсетті, бұл мемлекеттік жоспарды жүзеге асыру барысында әртүрлі мүдделі тараптардың арасындағы байланыстың жоқтығын көрсетті.

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-09-27

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Абдрахманова S., Могхаввеми S., & Умирзаков S. (2023). Мемлекеттік туристік стратегиялар мен жергілікті бизнестің басымдықтары арасындағы байланыс. Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысының экономикалық сериясы, (3), 356–367. https://doi.org/10.32523/2789-4320-2023-3-356-367

Журналдың саны

Бөлім

Статьи