Туристік аймақтың тұрақты бәсекеге қабілеттілігіне қол жеткізудің ғылыми негіздері
Қаралымдар: 98 / PDF жүктеулері: 127
DOI:
https://doi.org/10.32523/2789-4320-2023-4-87-110Кілт сөздер:
бәсекеге қабілеттілік, бәсекелік артықшылық, ақпараттық кеңістік, цифрлық алшақтық, елдің туристік бренді, ұран, тұрақты дамуАңдатпа
Мақалада тұрақты дамуды қамтамасыз ету арқылы Өзбекстанның туристік аймақтарының бәсекеге қабілеттілігін арттырудың ғылыми негіздері зерттеледі. Туризмнің тұрақты дамуының үш қағидатына негізделген өндіріс пен тұтыну модельдері; туристік аймақтың бәсекеге қабілеттілігінің «7М тұжырымдамасы»; ел ішіндегі туристік ұсыныстың үш өлшемді жүйесі ғылыми негізделген. Сұраныс тұрғысынан Өзбекстанның туристік нарығында туристік ағынды қалыптастыру процесінің 5 моделі ұсынылған. Сонымен қатар, Өзбекстанда 2030 жылға қарай қажеттілігі артып, азаятын туристік қызмет түрлерінің болжамы әзірленді. 1) Ресми макро ақпараттық кеңістіктерден, 2) ішінара ресми макро ақпараттық кеңістіктерден және 3) бейресми макро ақпараттық кеңістіктерден тұратын елдің макро ақпараттық кеңістігі зерттелді. Туристік аймақ брендтерін аймақтық ауқымы, бренд құрамы және логотип формасы бойынша жіктеу әдістемесі, сондай-ақ туристік аймақ брендінің формуласы жасалды. Әзірбайжан, Армения, Қазақстан, Қырғызстан, Тәжікстан және Өзбекстанның туристік брендінің бәсекеге қабілеттілігін айқындау үшін брендті құрамы бойынша жіктеу әдіснамасын, ұрандағы ұсыныстың сапасын айқындау әдісін, брендтің өңірлік стратегиясының нәтижесін және ұлттық брендтер рейтингін біріктіре отырып, ТМД-ның бес елі салыстырмалы түрде талданды.
Downloads
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2023 Н. Ибрагимов
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-Коммерциялық емес 4.0 халықаралық лицензиясы.