В2С сегментіндегі Қазақстанның электрондық коммерция нарығына қатысушылардың құрылымдық талдауы
Қаралымдар: 72 / PDF жүктеулері: 35
DOI:
https://doi.org/10.32523/2789-4320-2024-3-176-192Кілт сөздер:
Электрондық коммерция, маркетплейстер, интернет-дүкен, агрегатор, төлем агенттері, В2С, жеткізу агенттеріАңдатпа
Мақалада В2С сегменті мысалында Қазақстандағы электрондық коммерция нарығын дамытудың заманауи тенденциялары қарастырылды, өйткені Қазақстандағы бөлшек онлайн сауда соңғы 3-4 жыл ішінде қарқынды өсімге ие болды және осы сегменттегі кәсіпкерлердің белсенділігі тұтынушылардың сұранысын қанағаттандыруға бағытталған қажетті инфрақұрылымның тез қалыптасуына әкелді. Авторлар жүргізген зерттеудің мақсаты Электрондық коммерция нарығының негізгі субъектілерін олардың даму динамикасында және нарық жағдайына әсерін талдау болып табылады.
Авторлардың осы нарық агенттерін жалпы ғылыми әдістерді қолдана отырып жүргізген зерттеуі ұсынылатын онлайн қызметтер құрылымындағы өзгерістердің негізгі тенденциялары мен заңдылықтарын, интернет арқылы тауарларды сатуды, төлем және жеткізу әдістерін жетілдіруді анықтауға мүмкіндік берді. Сонымен қатар, авторлар нарықтың бәсекелестігін бағалауға тоқталып, оны монополиялау тенденцияларын анықтады. Электрондық коммерция нарығының жоғары бәсекеге қабілетті сипатына қарамастан, нарық пионерлерінің нарыққа күшті әсер ету мүмкіндігін беретін артықшылықтары бар, бұл оның жекелеген сегменттеріне кірудің ықтимал кедергілеріне ықпал етеді. Алынған нәтижелер авторларға Қазақстанның электрондық коммерция нарығының В2С сегментін дамытудың перспективалық бағыттарын анықтауға мүмкіндік берді.
Downloads
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2024 Т. Азатбек, Д. Байтенизов, А. Жанбозова.
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-Коммерциялық емес 4.0 халықаралық лицензиясы.