Маркетингтік зерттеулер негізінде Қазақстан Республикасының туристік қызметтерін жылжыту


Қаралымдар: 139 / PDF жүктеулері: 90

Авторлар

  • А. Баймбетова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • А. Бейсенбаев Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • К. Abdykulova М.Х. Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

Кілт сөздер:

маркетинг, туризм, бренд, туристік қызметтер, маркетинг құралдары, ілгерілету

Аңдатпа

Мақалада туристік қызметтерді жылжытуға әсер ететін негізгі факторлар қарастырылады. Авторлар қазіргі жағдайдағы өзекті туристік маркетинг әдіснамасын талдады. Қазақстан туризмнің дамуын тежейтін мәселелерді зерттеудің өзектілігін айқындалды. Осыған байланысты инфрақұрылымдық кедергілер жиі талданады. Алайда біздің қызығушылығымыз тұтынушылық артықшылықтар мен туризм саласындағы құндылықтарда жатыр, олар біздің ойымызды шешуші болып табылады және зерттеу тақырыбына айналды. Оның ғылыми негізі маркетинг құралдарын зерттеу мен енгізу болып табылады. Осыған орай, әртүрлі құндылықтары, әлемге көзқарасы, тұтыну стилі бар, бірақ бір уақытта өмір сүретін ұрпақтардың бес түрі ерекшеленеді. Маркетингтік зерттеулер үшін біз Х және Y ұрпақтарының сауалнамалық нәтижесінде таңдадық. Олар 18 жастан 62 жас аралығындағы адамдар, яғни туристер мен саяхатшылардың маңызды бөлігін құрайды. Маркетингтік зерттеу кезең-кезеңмен жүргізіледі. Нақты маркетингтік құралдар аймақтың туризмін ілгерілетуге мүмкіндік береді және ішкі туризмді дамытуға септігін тигізетін болады.

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2022-09-23

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Баймбетова, А., Бейсенбаев, А., & Abdykulova К. (2022). Маркетингтік зерттеулер негізінде Қазақстан Республикасының туристік қызметтерін жылжыту. Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысының экономикалық сериясы, (3), 239–248. Retrieved from https://bulecon.enu.kz/index.php/main/article/view/168

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Most read articles by the same author(s)