Қазақстан Республикасындағы сервис және туризм саласындағы цифрландыру және электрондық коммерцияны дамыту үрдістері
Қаралымдар: 285 / PDF жүктеулері: 586
DOI:
https://doi.org/10.32523/2789-4320-2022-4-272-279Кілт сөздер:
электрондық коммерция, туризмді цифрландыру, туризмді дамыту, электрондық төлемдер, онлайн-туризм, қолма-қол ақшасыз төлемдер.Аңдатпа
Мақалада Қазақстан Республикасының туризмін цифрландырудың негізгі бағыттары қарастырылады. Туризм-бүкіл әлем бойынша экономикалардың жетістігі үшін басым маңызды бағыт. Туризм индустриясының дамуы қабылдаушы елдің экономикалық көрсеткіштерінің өсуіне жағымды әсер етеді, әртүрлі салаларда көптеген жұмыс орындарын құруға ықпал етеді, инфрақұрылымды дамытады және шетелдіктер мен жергілікті тұрғындар арасында мәдени алмасуға ықпал етеді. Цифрландыру туристік экожүйенің кез-келген сегментін өзгеріссіз қалдырды. Туризм индустриясы цифрлық инновациялардың алдыңғы қатарында және бүкіл әлемде қарқынды дамып келеді. Сондай-ақ, мақалада COVID-19 таралуына қарсы іс-қимыл шараларына байланысты туризм саласындағы 2020-2021 жылдарға арналған негізгі өзгерістер талданды. Туризм саласын цифрлық трансформациялау процесінің маңызды нәтижелерінің бірі-ыңғайлы және қол жетімді онлайн-қызметті қолдана отырып, қол жетімді қызметтерді ұсыну.