Қазақстанның инновациялық мемлекеттік қызметі шеңберінде электрондық үкіметті енгізуді трансформациялау


Қаралымдар: 57 / PDF жүктеулері: 156

Авторлар

  • А.Қ. Әмірова

DOI:

https://doi.org/10.32523/2079-620X-2021-1-140-150

Кілт сөздер:

инновациялық мемлекеттік қызмет, электрондық үкімет, клиентке бағдарлану, трансформация, мемлекеттік қызметтер көрсету, Қазақстан.

Аңдатпа

Осы мақалада баяндалған эмпирикалық зерттеу электрондық үкімет порталын пайдалану факторлары туралы азаматтардың көзқарасын Қазақстандағы инновациялық мемлекеттік қызмет
призмасы арқылы ашып көрсетуге бағытталған. Мақала зерттеу сипатына ие. Бұл зерттеудің электрондық үкіметті енгізудің эмпирикалық дәлелденген клиентке бағдарланған жаңа моделін әзірлеуді көздейтінін білдіреді. Осылайша, мақалада дедуктивті тәсіл негізіндегі зерттеудің бірнеше әдістері қолданылады, атап айтсақ, мазмұнды талдау, сұқбат, сауалнама және факторлық талдау. Қазақстан азаматтарының
көзқарасына сәйкес, электрондық үкімет порталына «Жеке көзқарас» және «Сенім» факторлары, олардың әзірлігін ескере отырып, осы порталды пайдалануға деген ұмтылысына айтарлықтай әсер етеді.
Осыған байланысты автор азаматтарды ынталандырудағы клиентке бағдарлану факторлары техникалық факторларға қарағанда анағұрлым маңызды деген қорытындыға келді. Жалпы зерттеу нәтижелері
үкімет жұмысын цифрландыруды негізгі «өсу нүктелеріне» шоғырландыруға мүмкіндік береді.

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-01-30

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Әмірова A. . (2023). Қазақстанның инновациялық мемлекеттік қызметі шеңберінде электрондық үкіметті енгізуді трансформациялау. Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысының экономикалық сериясы, (1), 140–150. https://doi.org/10.32523/2079-620X-2021-1-140-150

Журналдың саны

Бөлім

Статьи