Қазақстанның инновациялық мемлекеттік қызметі шеңберінде электрондық үкіметті енгізуді трансформациялау
Қаралымдар: 84 / PDF жүктеулері: 276
DOI:
https://doi.org/10.32523/2079-620X-2021-1-140-150Кілт сөздер:
инновациялық мемлекеттік қызмет, электрондық үкімет, клиентке бағдарлану, трансформация, мемлекеттік қызметтер көрсету, Қазақстан.Аңдатпа
Осы мақалада баяндалған эмпирикалық зерттеу электрондық үкімет порталын пайдалану факторлары туралы азаматтардың көзқарасын Қазақстандағы инновациялық мемлекеттік қызмет
призмасы арқылы ашып көрсетуге бағытталған. Мақала зерттеу сипатына ие. Бұл зерттеудің электрондық үкіметті енгізудің эмпирикалық дәлелденген клиентке бағдарланған жаңа моделін әзірлеуді көздейтінін білдіреді. Осылайша, мақалада дедуктивті тәсіл негізіндегі зерттеудің бірнеше әдістері қолданылады, атап айтсақ, мазмұнды талдау, сұқбат, сауалнама және факторлық талдау. Қазақстан азаматтарының
көзқарасына сәйкес, электрондық үкімет порталына «Жеке көзқарас» және «Сенім» факторлары, олардың әзірлігін ескере отырып, осы порталды пайдалануға деген ұмтылысына айтарлықтай әсер етеді.
Осыған байланысты автор азаматтарды ынталандырудағы клиентке бағдарлану факторлары техникалық факторларға қарағанда анағұрлым маңызды деген қорытындыға келді. Жалпы зерттеу нәтижелері
үкімет жұмысын цифрландыруды негізгі «өсу нүктелеріне» шоғырландыруға мүмкіндік береді.
Downloads
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2023 Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысының экономикалық сериясы
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-Коммерциялық емес 4.0 халықаралық лицензиясы.